Na uroczystej Gali , która odbyła się 16 czerwca w warszawskiej Villi Foksal, zostały ogłoszone wyniki konkursów Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka 2016.
Przedstawiamy zwycięzców Telemarketera Roku 2016 w poszczególnych kategoriach
Windykacja:
Obsługa klienta:
Inne projekty:
Helpdesk:
Sprzedaż outbound:
Zwycięzców wyłoniło Jury, w którym zasiadało aż 18 osób z wielu firm i branż.
Przedstawiamy również lauretów konkursu Złota Słuchawka 2016 w poszczególnych kategoriach
Kampanie marketingowe:
Wewnętrzne projekty optymalizujące:
Współpraca usługowego CC z klientem zlecającym
Najlepsze projekty wybierało 8-osobowe Jury, które było Radą Programową konkursu Telemarketer Roku.
W tym roku, na Gali, po raz pierwszy odbył się panel merytoryczny. Były to unikalne, merytoryczne wystąpienia na temat branży call i contact center. Prelekcje dotyczyły nieopublikowanych dotąd raportów o wizerunku telemarketingu i branży w mediach, postaw i opinii pracowników call i contact center czy badania atrakcyjności Polski, jako miejsca lokowania firm z tej branży. Ponadto odbyła się prezentacja szczegółów pomysłu wprowadzenia zawodu telemarketera do techników. Gala konkursu Telemarktera Roku to jedyne takie spotkanie branży call i contact center, na którym w nieformalnej atmosferze można spotkać liderów rynku i wymienić się doświadczeniami. Po uroczystej ceremonii wręczenia nagród Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka 2016 przyszedł czas na zabawę. Akurat tego dnia odbywał się mecz Polska – Niemcy w ramach Euro 2016, dlatego organizatorzy, dzięki uprzejmości Polsatu, zorganizowli strefę kibiców.