Prezes Zarządu BWExperts Sp. z o.o.
Od 25 lat zajmuje się marketingiem bezpośrednim. Założyciel (1995) pierwszego w Polsce centrum zewnętrznych usług Contact Center. Kierując firmą, zrealizował ponad sto różnych projektów z zakresu obsługi klienta, telesprzedaży, marketingu mobilnego, procesów typu back office i innych. Pracując od ponad 4 lat jako konsultant (SBC) wspierał organizacje Contact Center w Polsce, Niemczech i Belgii oraz na Ukrainie.
Od 2002 roku Członek Zarządu i Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (do 2016), odpowiedzialny za strategię rozwoju Stowarzyszenia i kontakty międzynarodowe. Reprezentuje SMB w Europejskiej Federacji Organizacji Marketingu Bezpośredniego i Interaktywnego FEDMA, Pracodawcach RP oraz Europejskiej Konfederacji Organizacji Contact Center (ECCCO). Od wielu lat aktywnie uczestniczy w pracach nad prawem o ochronie danych osobowych i innymi regulacjami na poziomie krajowym i europejskim.
Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego i Kursu Strategii Marketingowych ESMT (Niemcy).
Prezeska Zarządu Axcelo
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Mgr socjologii i kulturoznawstwa. Od 2003 r. związana z branżą marketingu precyzyjnego. Jako dyrektor, a następnie prezes zarządu Schober Information Group przez ponad 13 lat zarządzała polskim oddziałem firmy, specjalizującej się w obszarze profilowania oraz analizy danych. Aktualnie CEO w Axcelo / driven by data – spółce skoncentowanej na usługach generowania leadów i profilowania oraz analityce danych B2B i B2C. W działalność SMB zaangażowana od 2006 roku (w tym od 2010 w zarządzie organizacji). Jako prezes zarządu uczestniczy m.in. w rozmowach z regulatorami rynku i konsultacjach legislacyjnych, reprezentując interesy branży marketingu zintegrowanego w Polsce i na forum międzynarodowym.
Członek zarządu Warszawskiego Chóru Międzyuczelnianego. Wielbicielka teatru i jazzu, doświadczona podróżniczka.
Prezes Zarządu Unique One
General Manager w agencji UNIQUE ONE. Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego. Prelegent konferencji, członek jury i rad programowych konkursów marketingowych. Nieprzerwanie od 2016 roku jest członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Grzegorz Bonder z branżą marketingowo-reklamową, związany jest od przeszło 23 lat. Zarządzana przez niego agencja UNIQUE ONE jest częścią grupy Unique, bardzo wysoko ocenianej w badaniach branżowych w tym m.in. pisma „Media i Marketing Polska”, któraw 2022 roku została Agencją Roku Marketingu Zintegrowanego. W poprzednich latach agencja była 4krotnie wyróżniania w tej kategorii. W 2018 roku nagrodzono ją Gepardem Biznesu, a w 2019 roku - Diamentem Forbesa. W 2019, 2020 i 2021 roku UNIQUE ONE zyskała tytuł Firmy Roku przyznawane przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej.
Grzegorz wspólnie z Agencją UNIQUE ONE to pionier nowatorskich form promocji sprzedaży na polskim rynku. Między innymi jako pierwszy wprowadził do loterii i konkursów brandowane karty płatnicze. Przeprowadził również pierwszą w naszym kraju loterię opartą wyłącznie na aplikacji mobilnejoraz stworzył aplikację mobilną odczytującą w czasie rzeczywistym dane z paragonów fiskalnych.
Grzegorz tworzy ogólnopolskie kampanie i programy m. in. dla takich firm jak:Nestle Polska,Visa, PKN Orlen,Play, Lewiatan,PGNiG Termika, Canon, Rossmann, GUS oraz Ministerstwo Finansów.Grzegorz osobiście nadzorował 3 największe loterie promocyjne w historii naszego krajuw tym Narodową Loterię Paragonową.
W 2019 roku zaczął wykłady na Akademii Leona Koźmińskiego na pierwszych w Polsce i Europie studiach podyplomowych „Zarządzanie na rynku gier losowych i zakładów wzajemnych” objętych patronatem Totalizatora Sportowego.
W wolnym czasie Grzegorz Bonder rozwija pasję do sportu motorowego – ma na swoim koncie tytuł Mistrza Polski w rajdach samochodowych (puchar PZM 2005) oraz 5 tytułów wicemistrzowskich w klasyfikacji generalnej 2WD i klasy Rally4 (RSMP 2018, 2020, 2022).
Menedżer z międzynarodowym doświadczeniem w obszarach: zarządzania strategicznego, marketingu i sprzedaży.
Swoją karierę rozpoczynał w roku 1996 r. pracując dla wiodących instytucji bankowych w Polsce: Banku PBG (Grupa Peako SA), PKO BP i BRE Banku. W 2000 r. brał udział w uruchomieniu mBanku, gdzie odpowiadał za współtworzenie modelu biznesowego oraz strategię marki. W latach 2003 – 2005 r. twórca strategii i Dyrektor Marketingu w MultiBanku, kilkukrotnie nagradzanego jako najbardziej przyjazny Bank w Polsce. W latach 2008 – 2011 jako Dyrektor Wykonawczy odpowiadał za rozwój biznesu i sprzedaż W Banku Forum (Grupa Commerzbaku na Ukrainie). Jest autorem kampanii marketingowo-sprzedażowych dla produktów finansowych, które były 3 krotnie wyróżniane prestiżową nagrodą EFFiE w Polsce i na Ukrainie. Szerokie doświadczenia zdobyte w bankowości potrafi z sukcesem transferować na inne branże: jest m. in. współautorem strategii rozwoju Nowego Centrum Łodzi oraz Centrum Gier i Komiksów (realizowanego w z CD Projekt). Od 2017 r. jako Wiceprezes EDC Expert Direct Communication jest odpowiedzialny za zarządzanie strategiczne Spółką, sprzedaż produktów i usług w obszarze marketingu bezpośredniego na rynek Polski i rynki zagraniczne. Nadzoruje również pracę Agencji Marketingowej.
Członek jury EFFiE Ukraine oraz Rady Programowej Golden Arrow.
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunkach Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych oraz Zarządzania. Posiada dyplom EMBA UŁ oraz Maryland School of Business. Absolwent kursów menedżerskich na INSEAD. Pasjonat triathlonu, od 8 lat startuje jako amator zawodnik w najbardziej renomowanych zawodach triathlonowych w Polsce i Europie.
Dyrektor dep. Bankowosci Bezpośredniej w Banku Millennium.
Doświadczony manager specjalizujący się w sprzedaży i obsłudze klienta kanałami zdalnymi. Twórca wielu innowacyjnych projektów pozwalających na podwyższenie wskaźnika satysfakcji klienta, obniżenie kosztów, podwyższenie sprzedaży czy migracji klientów pomiędzy kanałami obsługi w Grupie PZU. Współtwórca jednego z największych wielojęzycznych działów obsługi klienta i sprzedaży działających na rynku polskim. Jako CEO osiągnął najwyższy wynik finansowy firmy lidera outsourcingu usług Contact Center w Polsce. Obecnie kieruje bankowością bezpośrednią w Banku Millennium SA. Uwielbia uprawiać wiele dyscyplin sportu i jest fanem FC Barcelony do której akademii uczęszcza jego syn Kamil.
B2C Customer Value Management Director, Orange Polska
Lider z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym w branży telekomunikacyjnej, ze sprawdzoną umiejętnością definiowania i wdrażania strategicznych programów transformacji oraz dostarczania doskonałych wyników operacyjnych. Pasjonat nowych technologii i narzędzi wspierających efektywność biznesową, jak robotyka, zaawansowana analityka, sztuczna inteligencja, czy uczenie maszynowe. Obecnie zarządza wartością klienta B2C i rozwija narzędzia MarTech za pomocą ML, NBO, NBA i analityki na poziomie gospodarstw domowych. Na co dzień promuje spojrzenie z punktu widzenia klienta, a w rozwoju zespołu stawia na „leading by example”
Prezes Zarządu Pro Duct by Business Friends, Arbiter Komisji Etyki Reklamy
Zarządza pracami zespołu Pro Duct BBF od 15 lat, skutecznie wspierając akcje marketingowe i sprzedażowe klientów spółki. Łącząc kompetencje informatyczne i marketingowe uczestniczył w tworzeniu platform i aplikacji wykorzystywanych do prowadzenia wielokanałowej komunikacji marketingowej oraz realizacji programów wsparcia sprzedaży wszystkich elementów łańcucha dystrybucji.
Prezes Spółek Lockus i Lockus K2 należących do Grupy Kapitałowe yarrl S.A.
Od 20 lat jest związana z rynkiem Contact Center. Swoje doświadczenie z tą branżą rozpoczęła od stanowiska konsultanta/telmarketera poprzez team lidera, kierownika, dyrektora, aż do obecnej funkcji prezesa. Absolwentka Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Jagiellońskim (Zarządzanie Informacją) i Uniwersytecie Warszawskim (Menadżer Contact Center). Jej kompetencje obejmują także aspekty związane z treningiem umiejętności miękkich, konsultingiem, zarządzaniem projektami, reorganizacją Contact Center, mentoringiem. Aktywnie realizuje szkolenia z zakresu zarządzania i motywowania oraz szerokorozumianej komunikacji.
W swojej pracy podkreśla konieczność proklienckiej polityki firmy, rozumienia potrzeb i misji swoich Klientów oraz zaangażowania zespołu w realizację zadań na wszystkich jego poziomach. Jej wiedza i doświadczenie zdobyte na różnych stanowiskach pozwalają jej skutecznie kierować spółkami oraz wprowadzać strategie sprzedażowe i obsługowe, które odzwierciedlają te wartości.
Head of Digital Products, WN PWN S.A.
Ekspert w dziedzinie komunikacji z użyciem narzędzi marketingu zintegrowanego. Biegła znajomość organizacji i realizacji kampanii promocyjnych w połączeniu z siłami sprzedaży. Posiada również wieloletnie doświadczenie związane z budową i zarządzaniem bazami danych, tworzeniem produktów digitalowych, Adwords/SEO, Social Media, generowaniem leadów, content marketingiem oraz komunikacją elektroniczną.
Partner, Dyrektor Merytoryczny w firmie CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo Sp. J.
Trener, Wykładowca akademicki. Kierownik Projektów EFS, Konsultant ds. Zasobów Ludzkich, Koordynator Projektów Rekrutacyjnych i Szkoleniowych oraz Manager Projektów doradczych (CCTRAINING, Call Center Poland S.A.) Doradza firmom branży Customer Service w planowaniu struktur organizacyjnych i doborze pracowników na kluczowe dla organizacji pozycje. Specjalista w dziedzinie oceny potencjału pracowniczego i diagnozowania poziomu kompetencji.
Specjalizuje się w prowadzeniu coachingu i treningów z zakresu systemów zarządzania, systemów doboru, obsługi klienta; zarządzaniu projektami szkoleniowymi, pozyskiwaniu środków z Europejskiego Funduszu Społecznego i zarządzaniu projektami współfinansowanymi; Rekrutacji i selekcji - executive search, zarządzania rekrutacją masową; Wdrażaniu i pracy w Systemie Zarządzania przez Kompetencje.
Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej; Szkoły Psychoterapii i Warsztatu Psychologicznego INTRA.
Wiceprezes Zarządu, BWExperts Sp. z o.o.
Twórca, współwłaściciel i wieloletni Prezes Zarządu Teleperformance Polska, krajowego oddziału największej na świecie firmy outsourcingu Contact Center. Korzystając z doświadczeń korporacji, adaptował je twórczo do potrzeb i warunków rynku polskiego. Zrealizował kilkaset projektów, zarówno o charakterze międzynarodowym, jak i lokalnym. Doświadczenia zdobyte w Polsce i za granicą pozwalają mu na pełne zrozumienie specyfiki firm o korporacyjnej kulturze organizacji i ich potrzeb w zakresie zarządzania. Przed rozpoczęciem pracy w Teleperformance Polska, wprowadzał na rynek polski płatną telewizję Canal+, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego, jednej ze spółek grupy C+ Polska.
Wieloletni członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB (d. Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego). W latach 2010 – 2016 Prezes Stowarzyszenia.
Absolwent Ecole Superieure de Commerce et de Managemant (ESA3) - Paryż, Francja.
Absolwent wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej.
Stypendysta rządu francuskiego w Ecole Nationale Superieure des Telecommunications w Paryżu.
Doktorant Ecole Pratique des Hautes Etudes - Paryż, Francja.
Managing Director w Wedo Sp. z o.o.
Doświadczony specjalista w branży marketingu cyfrowego, obecnie pełniący funkcję dyrektora zarządzającego w firmie Wedo Sp. z o.o. Specjalizuje się w marketingu internetowym i bezpośrednim, a jego kariera obejmuje ponad dwie dekady pracy w tej dziedzinie. Ukończył studia z inżynierii informatyki, co daje mu solidne podstawy techniczne. Wcześniej zajmował stanowiska kierownicze w takich firmach jak Eniro, ClearSense i Mediadress, skupiając się na strategiach sprzedażowych i marketingowych.
KADENCJA ZARZĄDU 2022-2024
Prezeska Zarządu Axcelo
Od 2003 r. związana z branżą marketingu precyzyjnego. Jako dyrektor, a następnie prezes zarządu Schober Information Group przez ponad 13 lat zarządzała polskim oddziałem firmy, specjalizującej się w doborze, profilowaniu oraz analizach danych. Aktualnie jako CEO w Axcelo / driven by data – spółce skoncentowanej na usługach generowania leadów oraz analityce danych B2B i B2C – wspiera firmy i NGOs w skutecznym pozyskiwaniu nowych klientów/darczyńców oraz zgłębianiu wiedzy o nich.
W działalność SMB zaangażowana od 2006 roku (od 2010 w zarządzie organizacji, 6 lat jako prezeska zarządu). Uczestniczy m.in. w rozmowach z regulatorami rynku i konsultacjach legislacyjnych, reprezentując interesy branży marketingu zintegrowanego w Polsce i na forum międzynarodowym.
Członek zarządu Fundacji „Cantica” i Warszawskiego Chóru Międzyuczelnianego. Wielbicielka teatru i jazzu, doświadczona podróżniczka.
Wiceprezes Zarządu SMB
Prezes Zarządu Unique One
Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE. Z branżą reklamowo-marketingową związany jest od przeszło piętnastu lat.
W 2002 roku odkupił udziały od firmy Linea Recta i został jej właścicielem. W 2013 roku agencja zmieniła nazwę na UNIQUE ONE i należy obecnie do grupy Unique, bardzo wysoko ocenianej w badaniach branżowych pisma „Media i Marketing Polska”.
Agencja UNIQUE ONE to pionier nowatorskich form promocji sprzedaży na polskim rynku. Między innymi jako pierwsza wprowadziła do loterii i konkursów brandowane karty płatnicze, czyli produkt bankowy, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Przeprowadziła również pierwszą w naszym kraju loterię opartą wyłącznie na aplikacji mobilnej.
W 2006 roku w ramach struktur agencyjnych UNIQUE ONE stworzyła i wdrożyła własny system contact center, którego częścią jest call center. Od tego czasu prowadzi projekty z użyciem własnej infrastruktury call center przy kampaniach ogólnopolskich, loteriach, konkursach i innych tego typu akcjach m.in. dla takich firm jak: Lotos, Totalizator Sportowy, Tauron, Makro, Link4, Polkomtel oraz Ministerstwo Finansów. W ubiegłym roku UNIQUE ONE, w wyniku wygranego przetargu ogłoszonego przez Ministerstwo Finansów, rozpoczęło realizację projektu ogólnopolskiego o nazwie Narodowa Loteria Paragonowa, która potrwa rok, do października 2016 roku. W loterii wykorzystywany jest komplet elementów contact center, w tym call center.
Po pracy Grzegorz Bonder rozwija pasję do samochodów – ma na swoim koncie tytuł mistrza polski w rajdach samochodowych (puchar PZM 2005). Wydał również płytę ze swoimi utworami muzycznymi.
Wiceprezes Zarządu SMB
Prezes Zarządu, BWExperts Sp. z o.o.
Od 25 lat zajmuje się marketingiem bezpośrednim. Założyciel (1995) pierwszego w Polsce centrum zewnętrznych usług Contact Center. Kierując firmą, zrealizował ponad sto różnych projektów z zakresu obsługi klienta, telesprzedaży, marketingu mobilnego, procesów typu back office i innych. Pracując od ponad 4 lat jako konsultant (SBC) wspierał organizacje Contact Center w Polsce, Niemczech i Belgii oraz na Ukrainie.
Od 2002 roku Członek Zarządu i Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (do 2016), odpowiedzialny za strategię rozwoju Stowarzyszenia i kontakty międzynarodowe. Reprezentuje SMB w Europejskiej Federacji Organizacji Marketingu Bezpośredniego i Interaktywnego FEDMA, Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN oraz Europejskiej Konfederacji Organizacji Contact Center (ECCCO). Od wielu lat aktywnie uczestniczy w pracach nad prawem o ochronie danych osobowych i innymi regulacjami na poziomie krajowym i europejskim.
Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego i Kursu Strategii Marketingowych ESMT (Niemcy).
Członek Zarządu SMB
Prezes, METRO ADVERTISING Sp. z o.o.
Prezes Zarządu firmy MGA METRO GROUP Advertising Sp. z o. o. odpowiedzialna za jej rozwój w Polsce od 1999r. MGA to podmiot wyspecjalizowany w dziedzinie produkcji materiałów i wydawnictw reklamowych, masowej dystrybucji druków reklamowych oraz realizacji kampanii mediowych zarówno dla spółek Grupy Metro w Polsce i Europie środkowo- wschodniej jak i wybranych klientów zewnętrznych.
Jest absolwentką Wydziału Ekonomii Uniwersytetu w Würzburg (Niemcy). Karierę zawodową rozpoczęła w dziale ekspansji niemieckiej Korporacji prywatnych szkół i ośrodków edukacyjnych Rahn-Dittrich w Lipsku, gdzie odpowiadała za rozwój sieci szkół prywatnych na terenie Polski, Węgier, Ukrainy i w Egipcie.
Entuzjastka zarządzania zmianą i inteligencji emocjonalnej, stawia na ludzi otwrtych, pozytywnych, pracowitych i uczciwych, takich, którym się chce.
Członek Zarządu SMB
Prezes Zarządu Pro Duct by Business Friends, Arbiter Komisji Etyki Reklamy
Zarządza pracami zespołu Pro Duct BBF od 15 lat, skutecznie wspierając akcje marketingowe i sprzedażowe klientów spółki. Łącząc kompetencje informatyczne i marketingowe uczestniczył w tworzeniu platform i aplikacji wykorzystywanych do prowadzenia wielokanałowej komunikacji marketingowej oraz realizacji programów wsparcia sprzedaży wszystkich elementów łańcucha dystrybucji.
Członek Zarządu SMB
Wiceprezes Zarządu, EDC Expert Direct Communication Sp. z o.o.
Menedżer z międzynarodowym doświadczeniem w obszarach: zarządzania strategicznego, marketingu i sprzedaży.
Swoją karierę rozpoczynał w roku 1996 r. pracując dla wiodących instytucji bankowych w Polsce: Banku PBG (Grupa Peako SA), PKO BP i BRE Banku. W 2000 r. brał udział w uruchomieniu mBanku, gdzie odpowiadał za współtworzenie modelu biznesowego oraz strategię marki. W latach 2003 – 2005 r. twórca strategii i Dyrektor Marketingu w MultiBanku, kilkukrotnie nagradzanego jako najbardziej przyjazny Bank w Polsce. W latach 2008 – 2011 jako Dyrektor Wykonawczy odpowiadał za rozwój biznesu i sprzedaż W Banku Forum (Grupa Commerzbaku na Ukrainie). Jest autorem kampanii marketingowo-sprzedażowych dla produktów finansowych, które były 3 krotnie wyróżniane prestiżową nagrodą EFFiE w Polsce i na Ukrainie. Szerokie doświadczenia zdobyte w bankowości potrafi z sukcesem transferować na inne branże: jest m. in. współautorem strategii rozwoju Nowego Centrum Łodzi oraz Centrum Gier i Komiksów (realizowanego w z CD Projekt). Od 2017 r. jako Wiceprezes EDC Expert Direct Communication jest odpowiedzialny za zarządzanie strategiczne Spółką, sprzedaż produktów i usług w obszarze marketingu bezpośredniego na rynek Polski i rynki zagraniczne. Nadzoruje również pracę Agencji Marketingowej.
Członek jury EFFiE Ukraine oraz Rady Programowej Golden Arrow.
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunkach Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych oraz Zarządzania. Posiada dyplom EMBA UŁ oraz Maryland School of Business. Absolwent kursów menedżerskich na INSEAD. Pasjonat triathlonu, od 8 lat startuje jako amator zawodnik w najbardziej renomowanych zawodach triathlonowych w Polsce i Europie.
Członek Zarządu SMB
Dyrektor dep. Bankowosci Bezpośredniej w Banku Millennium.
Doświadczony manager specjalizujący się w sprzedaży i obsłudze klienta kanałami zdalnymi. Twórca wielu innowacyjnych projektów pozwalających na podwyższenie wskaźnika satysfakcji klienta, obniżenie kosztów, podwyższenie sprzedaży czy migracji klientów pomiędzy kanałami obsługi w Grupie PZU. Współtwórca jednego z największych wielojęzycznych działów obsługi klienta i sprzedaży działających na rynku polskim. Jako CEO osiągnął najwyższy wynik finansowy firmy lidera outsourcingu usług Contact Center w Polsce. Obecnie kieruje bankowością bezpośrednią w Banku Millennium SA. Uwielbia uprawiać wiele dyscyplin sportu i jest fanem FC Barcelony do której akademii uczęszcza jego syn Kamil.
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Head of Digital Products, WN PWN S.A.
Ekspert w dziedzinie komunikacji z użyciem narzędzi marketingu zintegrowanego. Biegła znajomość organizacji i realizacji kampanii promocyjnych w połączeniu z siłami sprzedaży. Posiada również wieloletnie doświadczenie związane z budową i zarządzaniem bazami danych, tworzeniem produktów digitalowych, Adwords/SEO, Social Media, generowaniem leadów, content marketingiem oraz komunikacją elektroniczną.
Wiceprzewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Partner, Dyrektor Merytoryczny w firmie CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo Sp. J.
Trener, Wykładowca akademicki. Kierownik Projektów EFS, Konsultant ds. Zasobów Ludzkich, Koordynator Projektów Rekrutacyjnych i Szkoleniowych oraz Manager Projektów doradczych (CCTRAINING, Call Center Poland S.A.) Doradza firmom branży Customer Service w planowaniu struktur organizacyjnych i doborze pracowników na kluczowe dla organizacji pozycje. Specjalista w dziedzinie oceny potencjału pracowniczego i diagnozowania poziomu kompetencji.
Specjalizuje się w prowadzeniu coachingu i treningów z zakresu systemów zarządzania, systemów doboru, obsługi klienta; zarządzaniu projektami szkoleniowymi, pozyskiwaniu środków z Europejskiego Funduszu Społecznego i zarządzaniu projektami współfinansowanymi; Rekrutacji i selekcji - executive search, zarządzania rekrutacją masową; Wdrażaniu i pracy w Systemie Zarządzania przez Kompetencje.
Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej; Szkoły Psychoterapii i Warsztatu Psychologicznego INTRA.
Sekretarz Komisji Rewizyjnej
Wiceprezes Zarządu, BWExperts Sp. z o.o.
Twórca, współwłaściciel i wieloletni Prezes Zarządu Teleperformance Polska, krajowego oddziału największej na świecie firmy outsourcingu Contact Center. Korzystając z doświadczeń korporacji, adaptował je twórczo do potrzeb i warunków rynku polskiego. Zrealizował kilkaset projektów, zarówno o charakterze międzynarodowym, jak i lokalnym. Doświadczenia zdobyte w Polsce i za granicą pozwalają mu na pełne zrozumienie specyfiki firm o korporacyjnej kulturze organizacji i ich potrzeb w zakresie zarządzania. Przed rozpoczęciem pracy w Teleperformance Polska, wprowadzał na rynek polski płatną telewizję Canal+, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego, jednej ze spółek grupy C+ Polska.
Wieloletni członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu (d. Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego). W latach 2010 – 2016 Prezes Stowarzyszenia.
Absolwent Ecole Superieure de Commerce et de Managemant (ESA3) - Paryż, Francja.
Absolwent wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej.
Stypendysta rządu francuskiego w Ecole Nationale Superieure des Telecommunications w Paryżu.
Doktorant Ecole Pratique des Hautes Etudes - Paryż, Francja.