Dołącz do nas!
Członkiem SMB mogą zostać osoby fizyczne i firmy chcące brać aktywny udział w rozwoju rynku marketingu bezpośredniego w Polsce.
Jeśli chcesz z nami porozmawiać o korzyściach i zobowiązaniach wynikających ze stowarzyszenia w SMB, zapraszamy do kontaktu z Anną Kalicką-Motawą - dane poniżej.
Dlaczego warto?
Udział w pracach SMB daje możliwość:
- udziału w Radach tematycznych i branżowych jednoczących konkurencję w słusznym celu
- budowy formalnych i nieformalnych kontaktów wspierających rozwój biznesu
- promocji poprzez kanały komunikacyjne SMB (bezpłatne publikacje artykułów oraz informacji dotyczących firm członkowskich w serwisie internetowym www.smb.pl oraz w mediach społecznościowych)
- komunikacji z rynkiem poprzez wypowiedzi do mediów współpracujących z SMB i wystąpienia na konferencjach branżowych
- udziału w rozmowach z regulatorami rynku m.in. Urzędem Ochrony Danych Osobowych, Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumenta, Urzędem Komunikacji Elektronicznej, Ministerstwem Cyfryzacji oraz innych organizacji i urzędów wpływających na kształt rynku
- bezpośredniego wpływu na realizowane przez SMB projekty lub ich współtworzenia
- otrzymania rekomendacji Stowarzyszenia w momencie poszukiwania partnerów i kooperantów w Polsce przez podmioty zagraniczne, które zwracają się do SMB z prośbą o wskazanie wiarygodnych partnerów
- udziału w dialogu pomiędzy wszystkimi uczestnikami rynku
- udziału w warsztatach poświęconych aktualnym tematom prawnym
- wykorzystywania logo SMB w materiałach promocyjnych
- korzystania ze specjalnych warunków uczestnictwa w inicjatywach SMB
- udziału w Legal Affairs Committee FEDMA reprezentującej branżę na forum UE.
Bądź z nami w kontakcie :)
Jeśli interesują Cię badania rynku, aktualne tematy branżowe, wypowiedzi ekspertów i chcesz trzymać rękę na pulsie polskiego marketingu, zachęcamy do prenumeraty naszego Newslettera, który wysyłamy co najmniej raz w miesiącu.
SMB swoje cele realizuje poprzez projekty:
- Rady branżowe:
- Rada ds. prawa marketingu
- Rada ds. rynku direct mail
- Rada ds. rynku contact center
- Rada ds. marketingu zintegrowanego
- Konkursy:
- Projekty edukacyjne i konferencje:
- Standardy:
- Badania i raporty:
- Polskie Badanie Marketingu Zintegrowanego
- Raport z badania branży outsourcing CC
Kontakt:
W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących członkostwa i działalności Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB prosimy o kontakt z Anna Kalicka-Motawa - Menedżerka ds. wydarzeń i relacji partnerskich:
tel.: 506 088 881
e-mail: anna.kalicka-motawa@smb.pl
Do pobrania: