Borowski przeszedł do McCann Worldgroup z firmy GeoMobile, gdzie zajmował stanowisko partnera.
McCann Worldgroup funkcjonuje na polskim rynku od ponad 20 lat, a w jej skład wchodzą takie firmy jak: agencja reklamowa McCann Warsaw, agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide, agencja PR Weber Shandwick oraz agencja interaktywna MRM Worldwide, którymi będzie teraz zarządzał Wojciech Borowski.
Jako partner w GeoMobile Borowski odpowiadał za obsługę marek i wprowadzenie strategii komunikacji dla klientów firmy. Obecnie firma GeoMobile prowadzi rozmowy z McCann Worldgroup, a dotyczą one współpracy w zakresie dostarczania technologii mobilnych dla MRM Worldwide w Polsce.
Wcześniej Borowski zajmował stanowisko CEO grupy Euro RSCG Poland. W tym czasie agencja ta została dwukrotnie wyróżniona jako Grupa Reklamowa Roku w raporcie „Media & Marketing Polska” (2011 i 2012). Pod jego kierownictwem w 2011 r. agencja Euro RSCG Warsaw zdobyła srebro i brąz na festiwalu Cannes Lions.
Wojciech Borowski rozpoczął karierę w branży reklamowej w 1996 r. w agencji Grey Warsaw.
(za MMP24 - Katarzyna Kacprzak)