Zagadnienia prawne w contact center. Na szkoleniu poruszona zostanie tematyka m.in. monitoringu pracowników, spory pracownicze w obszarze mobbingu i dyskryminacji, reguł zmiany zatrudniania i zwalniania pracowników, osobistej odpowiedzialności, zastosowania sztucznej inteligencji w contact center, prowadzenie sprzedaży przez cc, badania satysfakcji klienta, przepisów RODO.
Program szkolenia ,,Zagadnienia prawne w contact center’’
Monitoring pracowników Contact Center
rodzaje stosowanych monitoringów w świetle regulacji prawnych
wymagania prawne dla stosowania monitoringu pracowników
granice stosowania monitoringu.
Praca w trybie zdalnym – jak jest obecnie uregulowana; prawa i obowiązki stron
Spory pracownicze w Contact Center
Ochrona sygnalistów w Contact Center
obrona przed zarzutami o dyskryminację
obrona przed zarzutami o mobbing
omówienie możliwości i reguł zwalniania pracowników
omówienie możliwości i reguł zmiany warunków zatrudnienia
Alternatywne formy zatrudnienia i miejsce takich osób w organizacji
Relacje Menedżera Contact Center z najwyższym kierownictwem i reguły osobistej odpowiedzialności
Zastosowanie systemów sztucznej inteligencji w Contact Center
Prowadzenie sprzedaży przez Contact Center
Bazy danych klientów i potencjalnych klientów
Prowadzenie rozmów sprzedażowych
Badania satysfakcji klienta
Zasady regulujące sposób korzystania z mediów społecznościowych
Wykorzystywanie cudzych marek we własnej działalności promocyjnej
RODO w Contact Center
Problematyka korzystania z oprogramowania, przechowującego dane na serwerach poza EOG
InfoSec (ochrona danych) w Contact Center – najważniejsze zasady z perspektywy prawa
Współpraca z prawnikiem przy negocjowaniu umów z dostawcami, podwykonawcami, klientami.
Trener prowadzący: mec. Tomasz Grzybowski.
Założyciel i partner zarządzający w nowoczesnej Kancelarii radcowskiej CORE Law Grzybowski & Pilc. Prezes Zarządu CORE Consulting sp. z o.o., firmy specjalizującej się w obszarach compliance i cyberbezpieczeństwie. Swoją wiedzę koncentruje na rynkach opartych na danych i nowych technologiach. Zarządza zespołem znakomitych fachowców.
Inwestycja w szkolenie to 1 499 zł brutto dla jednego uczestnika lub 2 499 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.
Data i forma szkolenia. Szkolenie odbędzie się online 20 maja 2023 roku w godzinach od 09:00 do 16:30.
Jak zapisać się na szkolenie?
1. W celu zgłoszenia należy wysłać deklaracje udziału na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
2. Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz link do udziału w szkoleniu.
Szkolenie odbywa się w ramach Studium Menedżer Contact Center, jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji dedykowanego branży CC. W szkoleniu weźmie udział 22 menedżerów z branży cc.
Więcej informacji o Studium znajdziecie tutaj: https://www.smb.pl/dzial/studium-menedzer-contact-center
Zapraszamy do kontaktu:
Jarosław Iżycki
Kierownik Studium Menedżer Contact Center
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
☎ 785 40 85 00
???? mail: jaroslaw.izycki@smb.pl