fb linkedin Newsletter

Szkolenie on-line Studium Menedżer Contact Center: 5 czerwca 2022 – Negocjacje

Szkolenie on-line Studium Menedżer Contact Center: 5 czerwca 2022 – Negocjacje

Szkolenie on-line Studium Menedżer Contact Center: 5 czerwca 2022 – Negocjacje

„Negocjując najszybciej zarabia się pieniądze” - mawiał prezydent Stanów Zjednoczonych i jednocześnie doskonały negocjator – Jimmy Carter. Trudno się z nim nie zgodzić. Poprawa warunków handlowych zaledwie o 1 % to dla firmy o obrocie miesięcznym 1 mln zł to 120 000 zł oszczędności w ciągu roku. Dlatego umiejętności negocjacyjne warto rozwijać jak żadne inne. 

Covid 19 wywrócił do góry nogami rzeczywistość biznesową w wielu branżach. Firmy stanęły w obliczu niepewnej przyszłości. Trzeba było podjąć trudne decyzje, a wiele umów straciło rację bytu.   Jeszcze nigdy nie potrzebowaliśmy skutecznych sposobów perswazji, technik negocjacyjnych, a czasem narzędzi wywierania presji tak jak teraz. Niestety w branży szkoleniowej od początku lat osiemdziesiątych pokutuje przekonanie, że wyłącznie negocjacje rzeczowe, oparte o rzeczowe argumenty, gwarantują sukces. Przeświadczenie to, wprost zaczerpnięte z Harwardzkiego Projektu Negocjacyjnego, jest najgroźniejszą pułapką nawet dla doświadczonych negocjatorów. Doświadczenia wybitnych, polemizujących ze szkołą harwardzką negocjatorów, takich jak Jim Camp, czy Roger Dawson oraz modele matematyczne, np. teoria gier, przeczą tym założeniom. 

Stworzyliśmy program szkolenia z negocjacji, w którym nie rezygnując z nieustannego poszukiwania rozwiązań typu wygrana – wygrana, uczymy nawet najtrudniejszych, najtwardszych sposobów osiągania celu. Podczas jednodniowego szkolenia zrealizujesz następujące cele:

  • W teście wiedzy dowiesz się na ile twoje doświadczenie i działania są zgodne z powszechnie przyjętą praktyką negocjacji,
     
  • Poznasz różne modele przygotowania i prowadzenia negocjacji, 
     
  • Nauczysz się właściwie dobierać styl negocjacyjny do sytuacji, 
     
  • Poznasz najważniejsze zasady przygotowania negocjacji,
     
  • Wzmocnisz swoją pewność siebie,
     
  • Poprawisz mowę ciała,
     
  • Poznasz 15 skutecznych taktyk negocjacyjnych,
     
  • Doświadczysz siły reguł wywierania wpływu,  
     
  • Poznasz tajniki pracy zawodowego negocjatora,
     
  • Przećwiczysz swoje umiejętności negocjacyjne w grach i ćwiczeniach zespołowych,
     
  • Zaplanujesz dalszy rozwój umiejętności negocjacyjnych. 

Agenda szkolenia:

9:00 09:45 Wprowadzenie - kontekst negocjacji w biznesie 

Prezentacja programu i metodologii szkolenia

Ustalenie indywidualnych celów uczestników

Analiza kompetencji uczetników z wykorzystaniem pre-testu

9:45 10:30 Rola profesjonalnego negocjatora

Wskazanie różnic w podejściu do twardych i innych rodzajów negocjacji wg Jima Campa

Trudne emocje, a profesjonalizm podczas negocjacji

Cechy i zachowania profesjonalnego negocjatora

10:30 10:45 Przerwa 

10:45 11:30 Dobór stylu negocjacyjnego

Trzy podstawowe style negocjacyjne – miękki, twardy, rzeczowy 

Pięć spsobów rozwiązywania konfliktów – autoanaliza na podstawie testu Thomasa –Kilmanna

Konieczne warunki i pułapki negocjacji win-win

11:30 12:15 Przygotowanie negocjacji

Uzasadnienie biznesowe i kluczowe warunki negocjacji

Kontekst negocjacji – BATNA, WATNA, ZOPA

Siła argumentów – diament kartezjański

12:15 12:30 Przerwa 

12:30 13:15 Reguły wywierania wpływu

Etyczność i siła wywierania wpływu na przykładzie eksperymentu Milgrama

WULKAN -6 reguł wywierania wpływu społecznego 

Praktyczne zastosowanie reguł wywierania wpływu 

13:15 14:00 Najważniejsze taktyki negocjacyjne  

Umiejętność dostrzegania i rozpoznawania taktyk werbalnych i niewerbalnych 

Pułapki negocjacji na przykładzie inwestycji TATA

Planowanie scenariuszy negocjacyjnych z uwzględnieniem taktyk

14:00 – 14:30   Przerwa 

14:30 15:15 Zasady prowadzenia rozmów w fazie ustępstw

Prowadzenie negocjacji w warunkach ograniczonego czasu i zasobów

9 złotych zasad prowadzenia rozmów wg Rogera Dowsona

Najczęstsze błędy fazy prowadzenia rozmów

15:15 16:00 Komunikacja niewerbalna 

Kinestyka – mowa ciała, gesty i mikroekspresje

Rozpoznawanie blefu i manipulacji 

Proksemika i haptyka – radzenie sobie z próbą dominacji

16:00 16:15 Podsumowanie

Sesja pytań i przypadków indywidualnych 

Post-test w postaci quizu online

Trener prowadzący: Marcin Sebastian Rogowski.

Zawodowy negocjator, ekspert twardych negocjacji, wykładowca Wydziału Zarządzania UW. Prowadził negocjacje międzykulturowe o wartości kilkuset mln euro. Posiada 20 letnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu. Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla managerów czołowych korporacji spędzając na salach szkoleniowych około tysiąc godzin rocznie. Jest głównym trenerem działów sprzedaży i konsultantem zarządów wielu firm – liderów w swoich branżach.

Absolwent studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz renomowanych szkół trenerskich w tym prestiżowej The Art And Science of Coaching Vancouver Erickson Institute.  Licencjonowany trener amerykańskiej organizacji Corporate Coach U® Publikuje w miesięcznikach Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie. Występuje z czołówką polskich i zachodnich ekspertów na najważniejszych konferencjach branżowych, m. in.: Efektywna Sprzedaż z Richardem Denny , Konferencja Szefów Sprzedaży, Trendy Sprzedaży Pulsu Biznesu, Efektywne Przywództwo, Boss Festiwal ,Psychologia Nowoczesnej Sprzedaży z Robertem Cialdinim. Jest dyrektorem merytorycznym Brian Tracy International. Więcej na www.marcinrogowski.com

Koszt szkolenia to 890 zł brutto dla jednego uczestnika lub 1450 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.

Data i forma szkolenia. Szkolenie odbędzie się online 5 czerwca 2022 roku w godzinach od 09:00 do 16:30.

Jak zapisać się na szkolenie?

1. W celu zgłoszenia należy wysłać deklaracje udziału na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl

2. Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz link do udziału w szkoleniu.

Szkolenie odbywa się w ramach Studium Menedżer Contact Center, jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji dedykowanego branży CC. W szkoleniu weźmie udział 15 menedżerów z branży cc. Więcej informacji o Studium znajdziecie tutaj: https://smb.pl/news/rekrutacja-na-studium-on-line-menedzer-contact-center-edycja-202223

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

Jarosław Iżycki

Kierownik Studium Menedżer Contact Center

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

☎ 785 40 85 00

???? jaroslaw.izycki@smb.pl

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne