Szkolenie on-line Studium Menedżer Contact Center: 5 czerwca 2022 – Negocjacje
„Negocjując najszybciej zarabia się pieniądze” - mawiał prezydent Stanów Zjednoczonych i jednocześnie doskonały negocjator – Jimmy Carter. Trudno się z nim nie zgodzić. Poprawa warunków handlowych zaledwie o 1 % to dla firmy o obrocie miesięcznym 1 mln zł to 120 000 zł oszczędności w ciągu roku. Dlatego umiejętności negocjacyjne warto rozwijać jak żadne inne.
Covid 19 wywrócił do góry nogami rzeczywistość biznesową w wielu branżach. Firmy stanęły w obliczu niepewnej przyszłości. Trzeba było podjąć trudne decyzje, a wiele umów straciło rację bytu. Jeszcze nigdy nie potrzebowaliśmy skutecznych sposobów perswazji, technik negocjacyjnych, a czasem narzędzi wywierania presji tak jak teraz. Niestety w branży szkoleniowej od początku lat osiemdziesiątych pokutuje przekonanie, że wyłącznie negocjacje rzeczowe, oparte o rzeczowe argumenty, gwarantują sukces. Przeświadczenie to, wprost zaczerpnięte z Harwardzkiego Projektu Negocjacyjnego, jest najgroźniejszą pułapką nawet dla doświadczonych negocjatorów. Doświadczenia wybitnych, polemizujących ze szkołą harwardzką negocjatorów, takich jak Jim Camp, czy Roger Dawson oraz modele matematyczne, np. teoria gier, przeczą tym założeniom.
Stworzyliśmy program szkolenia z negocjacji, w którym nie rezygnując z nieustannego poszukiwania rozwiązań typu wygrana – wygrana, uczymy nawet najtrudniejszych, najtwardszych sposobów osiągania celu. Podczas jednodniowego szkolenia zrealizujesz następujące cele:
Agenda szkolenia:
9:00 09:45 Wprowadzenie - kontekst negocjacji w biznesie
Prezentacja programu i metodologii szkolenia
Ustalenie indywidualnych celów uczestników
Analiza kompetencji uczetników z wykorzystaniem pre-testu
9:45 10:30 Rola profesjonalnego negocjatora
Wskazanie różnic w podejściu do twardych i innych rodzajów negocjacji wg Jima Campa
Trudne emocje, a profesjonalizm podczas negocjacji
Cechy i zachowania profesjonalnego negocjatora
10:30 10:45 Przerwa
10:45 11:30 Dobór stylu negocjacyjnego
Trzy podstawowe style negocjacyjne – miękki, twardy, rzeczowy
Pięć spsobów rozwiązywania konfliktów – autoanaliza na podstawie testu Thomasa –Kilmanna
Konieczne warunki i pułapki negocjacji win-win
11:30 12:15 Przygotowanie negocjacji
Uzasadnienie biznesowe i kluczowe warunki negocjacji
Kontekst negocjacji – BATNA, WATNA, ZOPA
Siła argumentów – diament kartezjański
12:15 12:30 Przerwa
12:30 13:15 Reguły wywierania wpływu
Etyczność i siła wywierania wpływu na przykładzie eksperymentu Milgrama
WULKAN -6 reguł wywierania wpływu społecznego
Praktyczne zastosowanie reguł wywierania wpływu
13:15 14:00 Najważniejsze taktyki negocjacyjne
Umiejętność dostrzegania i rozpoznawania taktyk werbalnych i niewerbalnych
Pułapki negocjacji na przykładzie inwestycji TATA
Planowanie scenariuszy negocjacyjnych z uwzględnieniem taktyk
14:00 – 14:30 Przerwa
14:30 15:15 Zasady prowadzenia rozmów w fazie ustępstw
Prowadzenie negocjacji w warunkach ograniczonego czasu i zasobów
9 złotych zasad prowadzenia rozmów wg Rogera Dowsona
Najczęstsze błędy fazy prowadzenia rozmów
15:15 16:00 Komunikacja niewerbalna
Kinestyka – mowa ciała, gesty i mikroekspresje
Rozpoznawanie blefu i manipulacji
Proksemika i haptyka – radzenie sobie z próbą dominacji
16:00 16:15 Podsumowanie
Sesja pytań i przypadków indywidualnych
Post-test w postaci quizu online
Trener prowadzący: Marcin Sebastian Rogowski.
Zawodowy negocjator, ekspert twardych negocjacji, wykładowca Wydziału Zarządzania UW. Prowadził negocjacje międzykulturowe o wartości kilkuset mln euro. Posiada 20 letnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu. Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla managerów czołowych korporacji spędzając na salach szkoleniowych około tysiąc godzin rocznie. Jest głównym trenerem działów sprzedaży i konsultantem zarządów wielu firm – liderów w swoich branżach.
Absolwent studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz renomowanych szkół trenerskich w tym prestiżowej The Art And Science of Coaching Vancouver Erickson Institute. Licencjonowany trener amerykańskiej organizacji Corporate Coach U® Publikuje w miesięcznikach Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie. Występuje z czołówką polskich i zachodnich ekspertów na najważniejszych konferencjach branżowych, m. in.: Efektywna Sprzedaż z Richardem Denny , Konferencja Szefów Sprzedaży, Trendy Sprzedaży Pulsu Biznesu, Efektywne Przywództwo, Boss Festiwal ,Psychologia Nowoczesnej Sprzedaży z Robertem Cialdinim. Jest dyrektorem merytorycznym Brian Tracy International. Więcej na www.marcinrogowski.com
Koszt szkolenia to 890 zł brutto dla jednego uczestnika lub 1450 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.
Data i forma szkolenia. Szkolenie odbędzie się online 5 czerwca 2022 roku w godzinach od 09:00 do 16:30.
Jak zapisać się na szkolenie?
1. W celu zgłoszenia należy wysłać deklaracje udziału na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
2. Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz link do udziału w szkoleniu.
Szkolenie odbywa się w ramach Studium Menedżer Contact Center, jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji dedykowanego branży CC. W szkoleniu weźmie udział 15 menedżerów z branży cc. Więcej informacji o Studium znajdziecie tutaj: https://smb.pl/news/rekrutacja-na-studium-on-line-menedzer-contact-center-edycja-202223
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Jarosław Iżycki
Kierownik Studium Menedżer Contact Center
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
☎ 785 40 85 00
???? jaroslaw.izycki@smb.pl