Fundacja Na Rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
(Centrum Edukacji Fundacji Wydziału Zarządzania) Oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu Smb
Studium "Menedżer Contact Center"
Opis kierunku:
Kompleksowy projekt przygotowujący do pracy w zakresie zarządzania jednostkami typu contact center oraz rozwoju kompetencji menedżerskich. Studium Menedżer Contact Center to pierwszy w Polsce projekt edukacyjny o randze akademickiej dedykowany menedżerom, supervisorom, specjalistom oraz osobom aspirującym do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży oraz całych jednostek Contact Center, przygotowany wspólnie przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Forma Studium jest hybrydowa, każdy uczestnik sam decyduje w jakiej formie będzie brał udział w poszczególnych zajęciach – stacjonarnie lub on-line. Tydzień przed każdymi zajęciami wysyłany jest mail z prośbą o wskazanie w jakiej formie uczestnicy będą brali udział.
Zajęcia stacjonarne
Prowadzone są na uczelni, jeśli udział w szkoleniu stacjonarnym zadeklaruje min. 6 osób. Wykładowcy i trenerzy prowadzą zajęcia w siedzibie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Uczestnictwo on-line
Zajęcia prowadzone przez wykładowców są rejestrowane przez interaktywny system kamer i nagłośnienia. Umożliwia to udział także w formie on-line. To rozwiązanie daje możliwość wysłuchania części merytorycznej, udział w dyskusji, case study oraz pracę w grupach.
Forma hybrydowa ma na celu umożliwienie wzięcia udziału w Studium osobom spoza Warszawy. Jest to także alternatywna i wygodna forma dla aktywnie zawodowych menedżerów, którzy mogą brać udział w zajęciach w zależności od potrzeb w dowolnej formie. Forma on-line umożliwia również udostępnienie uczestnikom nagrań z części zjazdów, w których nie mogli wziąć udziału.
Studium w formie on-line zostało przetestowane podczas III edycji, kiedy wyższe uczelnie i szkoły zostały zamknięte z powodów epidemiologicznych. Z uwagi na specyficzny charakter warsztatowy niektórych szkoleń, w części z nich rekomendujemy udział w formie stacjonarnej, nie jest to jednak wymagane do zaliczenia Studium.
Zajęcia w ramach Studium koncentrują się na praktycznych aspektach zarządzania wszystkimi poziomami operacyjnymi. Wykłady i warsztaty obejmują kompleksowy zakres zagadnień istotnych dla praktycznego zarządzania jednostkami wykorzystującymi narzędzia contact center (telefon, chat, mail, automatyzacja procesów etc.). Celem Studium Menedżer CC jest przekazanie uczestnikom wszechstronnej wiedzy i umiejętności korzystania z narzędzi służących do profesjonalnego organizowania i zarządzania pracą jednostek zdalnej obsługi klienta i sprzedaży CC.
Wykładowcy to eksperci rynku zdalnej obsługi klienta i sprzedaży reprezentujący znane marki oraz wykładowcy akademiccy z biznesowym doświadczeniem. Dobieramy wykładowców, którzy doskonale rozumieją specyfikę branży oraz dzielą się swoim doświadczeniem zawodowym.
Rozwijamy kluczowe kompetencje menedżera, dotyczące motywowania, zarządzania zespołem, przywództwa, negocjacji, sztuki prezentacji, udzielania feedbacku oraz savoir vivre w biznesie.
Ukończenie całego programu Studium uprawnia do otrzymania certyfikatu sygnowanego przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Bądź jednym z pierwszych menedżerów na rynku, który posiada poświadczenie kwalifikacji zawodowych i dołącz do absolwentów uczelni. Studium zapewnia kompleksowe przygotowanie do pracy w charakterze menedżera zespołów zdalnej obsługi klienta, sprzedaży i jednostek contact center.
Profil absolwenta – studium zostało przygotowane dla:
To również atrakcyjna oferta dla firm, które chcę przyśpieszyć rozwój swoich pracowników.
Unikalne i dodatkowe korzyści z udziału Studium:
Przejdź dwudniowe szkolenie z metody FRIS, która opisuje sposoby myślenia i działania. Naucz się jak wykorzystywać naturalne predyspozycje członków zespołu oraz własne. Szkolenie w cenie Studium Menedżer Contact Center!
Przejdź dwudniowe szkolenie z zarządzania projektami i naucz się realizować cele. Dowiedz się jak optymalizować i zarządzać procesami biznesowymi oraz jak zarządzać jakością. Szkolenia w cenie Studium Menedżer Contact Center!
Poznaj nowoczesne formy rozwoju kompetencji pracowników i zwiększ efektywność zespołów w CC. Zyskaj bogate źródło inspiracji w oparciu o sprawdzone praktyki innych organizacji.
Zapoznaj się z najnowszymi przepisami i regulacjami prawnymi. Możliwość skorzystania z konsultacji.
Program rozwoju kluczowych kompetencji menedżera:
Zdobądź wiedzę z zakresu motywacji oraz wywierania wpływu, aby lepiej zarządzać zespołem i realizować cele.
Naucz się profesjonalnie prezentować na spotkaniach oraz negocjować w środowisku biznesowym.
Zostań wizjonerem i udoskonalaj organizację w oparciu o najnowsze narzędzia z zakresu design thinking.
Rozwiń umiejętności udzielania informacji zwrotnej, aby budować zaangażowanie i motywację oraz podnosić efektywność pracy współpracowników.
Dodatkowe korzyści udziału w Studium Menedżer Contact Center:
Poznaj szerokie zagadnienia z zakresu zarządzania jednostkami contact center i zostań liderem w organizacji. Specjalistyczna wiedza, to kolejny krok do zostania ekspertem branży contact center.
Trenuj umiejętności menedżerskie podczas prowadzonych szkoleń i zostań inspirującym przywódcą. Otrzymaj certyfikat Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i SMB, poświadczający kwalifikacje zawodowe.
Uczestnicy Studium Menedżer Contact Center otrzymują zaproszenie do bezpłatnego członkostwa w klubie menedżerów, który zrzesza wybitnych ekspertów branżowych. Dołącz do sieci kontaktów, które ułatwią wymianę doświadczeń z najlepszymi praktykami biznesu.
Wykładowcy Studium to praktycy biznesu, którzy dzielą się własnym doświadczeniem oraz dobrymi praktykami z własnych organizacji. Analiza casów oraz przykłady rozwiązań, są bogatym źródłem praktycznych rozwiązań i inspiracji do wdrażania zmian w organizacji. Poznaj najnowsze rozwiązania stosowane w największych firmach w Polsce.
Uczestnicy Studium Menedżer Contact Center, otrzymują bogate materiały oraz podręcznik ,,Zarządzanie Projektami’’. Dodatkowo członkowie w Klubie Menedżerów CC mogą korzystać z wielu specjalnych ofert dostępnych tylko dla nich.
Tryb nauki Studium Menedżer Contact Center:
Studium to dwusemestralny kurs prowadzony w formule studiów zaocznych – zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu (w soboty i niedziele) na Wydziale Zarządzania UW w Warszawie oraz w systemie nauczania on-line. Każdy z bloków tematycznych jest samodzielnym pakietem szkoleniowym uwzględniającym casy, praktyczne przykłady i rzeczowe analizy. Każdy z nich przygotowany został z uwzględnieniem interaktywnej metodyki nauczania (warsztaty, dyskusje, wspólne analizy). Istnieje możliwość uczestniczenia w poszczególnych blokach tematycznych lub w całym programie Studium, co rekomendujemy jako kompleksowy i spójny merytorycznie zakres nauczania.
Szczegółowe informacje na temat Studium:
Informator Studium Menedżer Contact Center (do pobrania tutaj)
Informacje organizacyjne:
Wymagane dokumenty:
Miejsce składania dokumentów:
WZ UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
pon.-pt.: 10.00 - 16.00
tel.: 022 55 34 190
mail: zgloszenie@wz.uw.edu.pl
Informacji na temat Studium udziela:
Jarosław Iżycki
Kierownik projektu Studium
email: jaroslaw.izycki@smb.pl
tel. 785-408-500
Natalia Gmerek
email: ngmerek@wz.uw.edu.pl
Kluczowe korzyści Studium Menedżer Contact Center:
Zainwestuj w rozwój kompetencji, zdobądź kwalifikacje i rozwiń karierę w branży contact center!