Na rynku usług outsourcingowych pojawiła się spółka specjalizująca się w procesach obsługi klienta w social media. MissingLink zajmuje się kreowaniem strategii procesu obsługi klienta i sprzedaży w internecie oraz zarządza dedykowanym Social Media Command Center. Celem działań jest takie przygotowanie procesu obsługi aby klient kontaktując się z daną firmą przez social media mógł załatwić każdą sprawę bez konieczności przekierowania do innego kanału komunikacji. Kontakt ze strony firmy nie ogranicza się do reakcji na post klienta ale wchodzi w proces obsługowy, utrzymaniowy i sprzedażowy.
MissingLink tworzą managerowie z kilkunastoletnim doświadczeniem w outsourcingu procesów obsługi klienta na rynku call/ contact center wykorzystując swoją ekspertyzę w kreowaniu rozwiązań w obszarze projektów sprzedażowych i obsługowych. W ramach zarządzania dedykowanym Social Media Command Center spółka dba o odpowiednie wdrożenie procesów obsługi klienta w mediach społecznościowych , szkoli zespół, prowadzi kontrolę jakości obsługiwanych interakcji oraz raportuje wymagane wskaźniki efektywnościowe.
- Social Media stały się kolejnym kanałem obsługi a klienci oczekują od firm załatwienia swoich zapytań bez konieczności przekierowania do innych kanałów komunikacji. Dlatego potrzebne jest stworzenie dedykowanej strategii wpisującej media społecznościowe i inne miejsca w sieci w pełen proces obsługi i sprzedaży – mówi Adam Kotrych CEO, Co-founder MissingLink.
Nasze usługi doskonale uzupełniają działania PR-owe i marketingowe, Social Media Command Center działając 24/7 skupia się na realizacji procesu obsługowego nawiązując jednocześnie relacje z konsumentem społecznościowym co przekłada się na budowanie ambasadorów marki i wspiera proces sprzedażowy. Jesteśmy specjalistami w obszarze outsourcingu procesu obsługi klienta i sprzedaży, nasza wiedza i doświadczenie pozwala budować nowoczesną strategię dostosowaną do nowych kanałów komunikacji i zmieniających się oczekiwań rynku. Social Media Command Center skupione na realizacji zadań obsługowych i sprzedażowych w internecie wyznacza nowy standard obsługi klienta. Jedno z wzorcowych dla nas Social Media Command Center obsługujących holenderską linię lotniczą posiada trzy centra operacyjne, prowadzi obsługę w 10 językach obsługując 35 tysięcy interakcji tygodniowo i generuje zysk w sprzedaży w Social Media na poziomie 80 tysięcy Euro tygodniowo. To pokazuje potencjał obsługi klienta w tym kanale – dodaje Adam Kotrych CEO, Co-founder MissingLink.
Firma oferuje pełen zakres usług związanych z obsługa klienta w sieci – audyt procesów, monitoring sieci, przygotowanie i wdrożenie dedykowanej strategii obsługi w mediach społecznościowych, przeszkolenie zespołu i zarządzanie dedykowanym Social Media Command Center.
(Adam Kotrych)