fb linkedin Newsletter

Premiera książki "E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy"

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB objęło patronat nad książką "E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy". Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o tej publikacji: 

Jak się robi e-marketing?

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy. Z tej książki dowiesz się m.in. gdzie szukać inspiracji, w jakie media inwestować i jak robić to skutecznie! Nowe wydanie bestsellerowego E-marketingu już w księgarniach!

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.

Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z nowego wydania dowiesz się: - jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is The King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Autorzy: ??Jarosław Królewski, Paweł Sala, Paweł Tkaczyk, Michał Dziekoński, Tomasz Surmacz, ?Krzysztof Bełech, Dominik Kaznowski, Paweł Kolenda, Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński, Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota, Jacek Jankowski, Magdalena Kochmańska, Teresa Wierzbowska, ?Justyna Dziegieć, Anna Siemińska, Leszek Łuczyn, Barbara Stawarz, Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech, Andrzej Garapich, Jarosław Roszkowski, Bartosz Józefowski, Magdalena Urbaniak, Damian Gałuszka, Aneta Głowacka, Miłosz Baluś, ?Przemysław Tarczyński, Maciej Wiktorowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Marek Przystaś.

Autorzy publikacji zrzekli się tantiemów pochodzących ze sprzedaży książki i przekażą je na cele charytatywne.

Zobacz także:

www.emarketing.pwn.pl

www.facebook.com/EmarketingPWN

***

 

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy.

Redakcja merytoryczna: Królewski Jarosław, Sala Paweł

Wyd. 2, 2016

B5, opr. Twarda, s. 600

79 zł

ISBN: 978-83-01-18344-8

 

Księgarnia: http://ksiegarnia.pwn.pl/E-marketing-Wspolczesne-trendy-Pakiet-startowy,415203356,p.html

(Źródło: Anna Żdan, Specjalista ds. Public Relations, Wydawnictwo Naukowe PWN SA, Anna.Zdan@pwn.com.pl).

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne