fb linkedin Newsletter

Poczta Polska robi krok w stronę branży e-commerce

Właściciele sklepów internetowych mogą rozliczać się bezgotówkowo na podstawie umowy, a także skorzystać z pakietów prepaid.

Poczta Polska wprowadziła udogodnienia dla przedsiębiorców z sektora e-commerce. Sklepy internetowe mogą teraz nadawać paczki, rozliczając się bezgotówkowo w ramach podpisanej umowy.

Dodatkowo specjalizacja placówki pocztowej pod kątem przedsiębiorców sprzedających w internecie ma oznaczać pomoc ze strony dedykowanego opiekuna klienta, a także niższe ceny, uzależnione od liczby nadanych paczek w miesiącu. Na stronie internetowej Placowki.poczta-polska.pl po wyborze placówki pojawi się informacja: "Placówka przyjazna e-commerce".

Ponadto Poczta Polska wprowadziła dla klientów ofertę przedpłaconych pakietów paczkowych. Pakiet "Paczka" skierowany jest do przedsiębiorców z branży e-commerce, zawierający trzy programy wysyłkowe: "Paczka 15", "Paczka 50" i "Paczka 200" – ich nazwy nawiązują do liczby nadań przesyłek, jakie mieszczą się w ich cenie. Natomiast dla firm, które wolą nadawać kurierem, przeznaczony jest pakiet "Pocztex 20".

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne