Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt zaprosić Państwa na pierwsze w Polsce spotkanie branży outsourcing call/contact center. Po przeprowadzeniu branżowych konsultacji, zauważono że wśród przedstawicieli rynku cc, istnieje bardzo duże zainteresowanie rozmowami na temat problemów w branży i sposobów ich rozwiązywania. Stowarzyszenie, mając na uwadze wspieranie rynku cc i dbanie o rozwój branży a także wizerunek, wychodzi naprzeciw Państwa oczekiwaniom i potrzebom.
29 listopada w godzinach 10-14 w siedzibie SMB (Czerska 8/10, Warszawa), odbędzie się spotkanie branży outsourcing cc, którego celem będzie analiza aktualnej sytuacji na rynku oraz poszukiwanie pomysłów na poprawę wizerunku branży, co ma znaczący wpływ na jej rozwój. Ważnym elementem spotkania, będzie również możliwość nawiązania nowych kontaktów wśród przedstawicieli firm outsourcing cc.
Agenda spotkania:
1. Omówienie aktualnej sytuacji na rynku na podstawie wyników raportu z badania branży przygotowanego przez SMB.
2. Dyskusja: wizerunek branży outsourcing cc – jaki jest i jak go zmieniać?
3. Dyskusja: success fee i inne trudności branży w relacji z klientami.
4. Dyskusja: pozyskiwanie klientów – jak SMB może pomóc?
5. Dyskusja nt. innych projektów wspierających rozwój branży.
6. Zaplanowanie kolejnego spotkania branży (np. wyjazdowego).
Jeśli mają Państwo dodatkowe pomysły dotyczące tematów poruszanych na spotkaniu, zachęcamy do pisania wiadomości na adres stowarzyszenie@smb.pl. Na propozycje czekamy do 24 listopada.
Zainteresowanych udziałem w spotkaniu, prosimy o rejestrację przez formularz do 25 listopada. Liczba miejsc ograniczona.