Zdobywanie nowych klientów, rejestracja bazy w GIODO, budowa relacji, analiza efektów i zwiększanie skuteczności - to tylko niektóre tematy konferencji organizowanej przez ekspertów email marketingu z GetResponse, która odbędzie się 16 kwietnia w warszawskim Millenium Plaza.
"Pierwsze kroki w email marketingu: Jak zacząć zarabiać w internecie?" to konferencja w całości poświęcona zagadnieniom związanym z email marketingiem. Uczestnicy szkolenia zdobędą elementarną wiedzę pozwalającą im rozpocząć skuteczne działania email marketingowe jak np. budowa i rejestracja bazy mailingowej w GIODO, segmentacja, tworzenie newslettera czy strategii kampanii.
To jednak nie wszystko. Na przykładach najskuteczniejszych kampanii email marketingowych prelegenci opowiedzą jak przekuć zdobytą wiedzę w wymierne korzyści i zacząć skutecznie sprzedawać już w ciągu 7 dni od zakończenia szkolenia.
Konferencja będzie prowadzona przez ekspertów email marketingu z GetResponse, którzy na co dzień współpracują z kluczowymi klientami na rynku polskim jak i amerykańskim. W gronie prelegentów znajdują się m.in. Maciej Ossowski i Maciej Górski, doświadczeni wykładowcy, którzy regularnie dzielą się wiedzą z zakresu email marketingu z uczestnikami wielu konferencji branżowych w Polsce oraz Stanach Zjednoczonych.
"Gwarantujemy atmosferę indywidualnych porad, intensywnej nauki i wymiany doświadczeń na najwyższym poziomie" - zapewnia Maciej Ossowski, Dyrektor Działu Edukacji w GetResponse.
Konferencja odbędzie się 16 kwietnia w wieżowcu Millenium Plaza w Warszawie. Koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi 299 zł + VAT. Cena konferencji obejmuje lunch i przerwy kawowe, materiały konferencyjne oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Szczegółowy program konferencji oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie emailkonferencja.pl
Patronami medialnymi konferencji są: Nowoczesna Firma, Ebiznesonline, Ekomercyjnie.pl, Dziennik Internautów, Nowy Marketing, Proseed, Ebiznes.pl oraz Bankier.pl.
Patronat branżowy nad konferencją sprawuje IAB Polska i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
(za GetResponse)