fb linkedin Newsletter

PAYBACK wkracza do Włoch!

PAYBACK kontynuuje strategię międzynarodowej ekspansji pod skrzydłami American Express - od 30 stycznia Włosi mogą zbierać „punti” PAYBACK robiąc zakupy czy tankując paliwo. Włochy to piąty kraj, w którym funkcjonuje Program po Niemczech, Polsce, Indiach oraz Meksyku. Z multipartnerskiej platformy marketingu bezpośredniego skorzystają renomowani, międzynarodowi partnerzy m.in. Carrefour i Esso.

W dniu 30 stycznia PAYBACK rozpoczął działalność we Włoszech. Informację tę podało kierownictwo American Express oraz PAYBACK Italia na konferencji prasowej zorganizowanej 29 stycznia w Mediolanie. Podobnie, jak w innych krajach, również we Włoszech udało się zebrać silny zespół partnerów z różnych sektorów handlowych. Do Programu dołączyły m.in. Carrefour - największy, europejski sprzedawca detaliczny, sieć stacji benzynowych Esso, linie lotnicze Alitalia oraz American Express. W nadchodzących miesiącach do grona partnerów korzystających z platformy marketingu bezpośredniego dołączą nowe firmy.

„Wkroczenie na, trzeci pod względem wielkości, rynek w Europie jest kolejnym kamieniem milowym naszej strategii opartej na międzynarodowej ekspansji.” – tłumaczy Damian Zapłata, Dyrektor Zarządzający Loyalty Partner Polska i dodaje - „Włoskie firmy prowadzą ostrą walkę o klientów, a PAYBACK oferuje im cenne i efektywne narzędzie marketingowe. Dzięki niemu mogą skutecznie budować lojalność swoich klientów.” Jego zdaniem firmy będą mogły o wiele lepiej zrozumieć potrzeby konsumentów i kierować do nich spersonalizowane oferty oraz kupony za pośrednictwem wszystkich kanałów dostępnych w Programie – online, newsletterów e-mail, aplikacji mobilnej, materiałów drukowanych oraz terminali zlokalizowanych w punktach sprzedaży partnerów. Konsumenci zaś będą mogli zbierać punkty i oszczędzać na zakupach dokonywanych w ich ulubionych sklepach, także internetowych.

„Obecnie mamy ugruntowaną pozycję lidera rynkowego w Niemczech, Polsce, Indiach i Meksyku. Teraz mamy zamiar dowieść, że PAYBACK zapewnia bezsprzeczną wartość dodaną dla klientów i firm również we Włoszech.” – podkreśla Luca Leoni, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Italia. Już około 50 milionów klientów na całym świecie zbiera punkty PAYBACK. Szczególnie chętnie z tego typu rozwiazań korzystają Włosi – około 89% włoskich konsumentów posiada kartę jakiegoś programu lojalnościowego.

(za Inspirat Communication)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne