fb linkedin Newsletter

Nowe kierownictwo FEDMA

8 lipca br. na ostatnim Walnym Zgromadzeniu Członków, które odbyło się w Brukseli, wybrano nowy zarząd organizacji.


Prezesem została Diana Jenssen z holenderskiego Direct Marketing Association, gdzie pełni stanowisko dyrektora, a wiceprezesem Dr Sachiko Scheuing, która pracuje w Acxiom. Obie panie jako zespół kandydowały pod hasłem szybkiego rozwoju organizacji i wzrostu jej znaczenia jako siły lobbującej na rzecz biznesu związanego z branżą Direct Marketingu. Oprócz nich do zarządu FEDMA dołączyli: Imelda Vital, Chris Combemale, Christian Dürig, Anton Jenzer, Martin Nitsche, Marine Pouyat i Alexander Singewald.

Hasłem bieżącej kadencji jest - prywatność i ochrona danych kluczem do wspierania wzrostu gospodarczego Europy.

Członkami FEDMA są branżowe stowarzyszenia marketingu bezpośredniego i interaktywnego oraz korporacje europejskie. Strategia organizacji jest niezmienna od lat, jej misją jest promowanie działań związanych z ochroną danych osobowych i prywatnością konsumentów w Europie poprzez sieć kontaktów i przedsiębiorstw i reprezentacji w instytucjach Unii Europejskiej. SMB jest członkiem FEDMA od 2002 roku.

(za Biuro Prasowe SMB)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne