fb linkedin Newsletter

Nakręć się na kasę ? w puli 100 tysięcy złotych! Rusza multipartnerska kampania PAYBACK

Rozpoczęła się kolejna multipartnerska kampania promocyjna Programu PAYBACK – loteria NAKRĘĆ SIĘ NA KASĘ! Na uczestników czeka pula nagród w wysokości 100 tys. zł. W akcji biorą udział wszyscy partnerzy Programu, m.in. Allegro, BP, Empik, Orange i Real. W komunikacji z uczestnikami PAYBACK wykorzystuje kanały ATL i BTL oraz social media.

Tegoroczną odsłonę wrześniowej, multipartnerskiej kampanii promocyjnej, PAYBACK przeprowadzi pod hasłem NAKRĘĆ SIĘ NA KASĘ!. Loteria będzie trwała dwa tygodnie, od 17 do 30 września br., a łączna pula nagród wynosi 100 tys. zł. Uczestnicy PAYBACK, którzy w tym czasie aktywują dedykowany eKupon, używając karty PAYBACK u jednego z partnerów promocji, wezmą udział w losowaniu 10 tys. zł.

Każdego tygodnia kampanii uczestnik Programu otrzyma dedykowany eKupon. Aby uczestniczyć w loterii, musi aktywować eKupon i użyć karty PAYBACK u dowolnego partnera akcji. Po zakończeniu każdego tygodnia promocji, tj. 26.09 i 03.10, (spośród wszystkich transakcji w Programie w danym tygodniu) odbędzie się losowanie nagród: 5x 10 000 złotych.

„Prosty mechanizm oraz duża pula nagród mają zachęcić uczestników Programu do korzystania z eKuponów PAYBACK” – mówi Tomasz Pietrzak, Customer Insights Manager w PAYBACK, i wyjaśnia – „Elektroniczne kupony to specjalne oferty promocyjne, dopasowane do potrzeb i przyzwyczajeń zakupowych uczestnika. Ich aktywacja pozwala zbierać dodatkowe punkty promocyjne – i znacznie szybciej i wygodniej powiększyć stan swojego konta. eKupony są dostępne na stronie PAYBACK.pl lub w aplikacji mobilnej PAYBACK”.

Tegoroczną kampanię wspierają działania promocyjne w radiu – specjalne spoty radiowe będzie można usłyszeć na antenie RMF. Zaplanowano także działania komunikacyjne online, w tym na fanpage’u PAYBACK Polska, YouTube oraz przy użyciu wewnętrznych narzędzi Programu. O akcji będą informowały również materiały POS u partnerów.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kiss Digital. Plan mediowy opracował Media Vest. Działania na Facebooku nadzoruje Lubię to – Social Media Agency, a aktywności w obszarze media relations prowadzi Inspirat Communication.

W akcji biorą udział wszyscy partnerzy Programu, m.in.: Allegro, BP, Empik, Orange i Real. Szczegóły promocji na stronie PAYBACK.pl.

(za Inspirat Communication)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne