7. Forum Marketingu Zintegrowanego odbędzie się 4-5 listopada w Adgar Plaza w Warszawie. Konferencja organizowana jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu, pod hasłem: Najlepsze case'y na rynku, czyli jak prowadzić efektywne działania marketingowe w dekadzie nowych mediów. Forum jest platformą, na której prezentowane są najlepsze polskie kampanie marketingu 360 stopni.
W tym roku po raz pierwszy powołana została Rada Programowa FMZ. W jej skład weszli specjaliści branży, którzy dokonali selekcji najlepszych case’ów ostatnich miesięcy, tworząc w ten sposób program Forum. Na czele Rady Programowej stanęła Pani Magdalena Czaja – współzałożycielka i Przewodnicząca Rady Nadzorczej agencji komunikacji marketingowej San Markos.
Przyjęłam przewodnictwo Rady Programowej, ponieważ z całego serca popieram wszelkie inicjatywy, które podnoszą poziom marketingu w Polsce. Zależy mi na tym z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze od 15 lat reprezentuję agencję komunikacji marketingowej San Markos i zdaję sobie sprawę, że poznawanie najlepszych marketingowych wzorców poprawia pracę, zarówno naszą, jak i naszych klientów. Po drugie efektem tego są lepsze, bardziej uczciwe i chętniej przyjmowane na rynku komunikaty do konsumentów - mówi Magdalena Czaja, Przewodnicząca Rady Programowej FMZ.
FMZ to konferencja szczególna. Z jednej strony prezentowane są na niej najlepsze kampanie marketingu 360 stopni, z drugiej to miejsce spotkania ludzi branży pod szyldem dyskusji i integracji, a więc celów, jakie stawia sobie Polskie Stowarzyszenie Marketingu.
Szczególną wartością Forum Marketingu Zintegrowanego, z mojego punktu widzenia, są prelekcje w większości prowadzone przez marketerów dla marketerów. Dla pracowników działów marketingu będzie to więc szansa spotkania i wymiany poglądów ze swoimi kolegami – dodaje Przewodnicząca Rady Programowej.
Tegoroczną edycję Forum poprowadzi uznany autorytet świata marketingu – Jacek Kotarbiński, który ponadto wygłosi prelekcję nt. wpływu influenserów na reklamę oraz poprowadzi panel ekspercki Marketing zintegrowany, czyli sieć zależności, trendów i sprzeczności.
Prezentowane kampanie zostały podzielone na pięć bloków tematycznych:
Podczas FMZ zaprezentowane zostaną marki takie jak: Millward Brown, DEMa, Content King, kredki Bambino, Biuro Podróży Reklamy, Marketing w Praktyce, Whirlpool, Albedo Marketing, LOTTE Wedel, Gerber, Unique One, Amrest, Księgarnia Bonito, Grupa Adweb, Insignia, K2, PGE, BSH, P4 Plej, PZU, VML, ING, Poczta Polska.
Więcej informacji oraz zapisy: www.polskimarketing.pl oraz www.facebook.com/Polskie.Stowarzyszenie.Marketingu.SMB?ref=hl.
(Katarzyna Widziszowska, Biuro SMB)