Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz 9. organizuje Forum Marketingu Zintegrowanego. Tegoroczna edycja FMZ odbędzie się w dniach 17-18 października w kinie Cinema City – Galeria Mokotów, pod hasłem „Marketerze, czy nadążasz?”.
Forum Marketingu Zintegrowanego to dwudniowa konferencja dedykowana dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. Pierwszy dzień to prezentacja najlepszych case studies marketingu 360, realizowanych w ostatnich miesiącach. To 12 wyjątkowych kampanii B2C i B2B, które zdobywały nagrody w branżowych konkursach, wykorzystywały innowacyjne rozwiązania i skutecznie działały. Drugiego dnia, uznani eksperci (nie tylko z branży marketingowej) będą inspirować i motywować marketerów do dalszego działania, przedstawiając swoją wizję przyszłości.
FMZ to nie tylko okazja do poszerzania wiedzy i rozwijania swoich umiejętności, ale również do nawiązywania nowych relacji biznesowych. Z pewnością sprzyjać temu będzie wieczorny koktajl, zaplanowany po pierwszym dniu konferencji.
Hasłem tegorocznej edycji Forum jest „Marketerze, czy nadążasz?”. Tytuł ten odnosi się do coraz większej ilości danych, narzędzi i rozwiązań, będącymi obecnie do dyspozycji marketerów, którymi muszą umieć skutecznie się posługiwać. Forum ma być platformą wymiany wiedzy i doświadczeń, dzięki której działania prowadzone przez marketerów mogą być realizowane w sposób skuteczny i zintegrowany.
Forum Marketingu Zintegrowanego jest corocznym spotkaniem branżowym o charakterze konferencyjnym organizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Organizacja kolejnej, dziewiątej już edycji tego wydarzenia wynika z konsekwencji SMB, jako stowarzyszenia branżowego, w realizacji celów statutowych (integracja, edukacja rynku, promocja najlepszych standardów działania).
więcej na www.polskimarketing.pl