Justyna Piesiewicz, Ewa Brzozowska i Marcin Jagodziński dołączyli do Jury 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Projekt ruszył 17 maja. W tym roku termin zgłaszania prac został wydłużony do 5 lipca. Firmy mogą zgłaszać swoje prace w 12 kategoriach.
Tegoroczną edycję Konkursu oceni Jury w zmienionym składzie. Będzie to istotnym argumentem dla tych firm, które startowały w zeszłym roku. Dzięki temu będą mogły zobaczyć swoje prace z innej perspektywy. Rozszerzamy też kategorię multimedialną. W tym roku projekt multimedialny będzie można zgłaszać w kategorii wewnętrznej i zewnętrznej. Liczymy na pierwsze projekty biuletynów wideo, które są jednym z ciekawszych elektronicznych kanałów komunikacji z odbiorcami – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.
Podobnie jak w zeszłym roku, firmy mogą brać udział w Konkursu na dwa sposoby:
1. bezpłatnie, do wyboru płatne pakiety doradcze (bez konieczności ich zamawiania),
2. płatnie, w zamian uczestnicy otrzymują dwa pakiety doradcze w cenie udziału (Raport o zwycięzcach z bazą PDF-ów i Szczegółowe informacje statystyczne).
Zgłoszenia w Konkursie Biuletynów Firmowych 2016 będą oceniać:
Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 5 lipca 2016 r. na adres Agencji custom publishing Agape. Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu.
Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partner strategiczny: TVHR
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, „PrintPartner” Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, Blog „Marketing Książki i Życie”.