Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt ogłosić skład Jury tegorocznej edycji konkursu Telemarketer Roku. Wybór 18 Jurorów był w tym roku wyjątkowo trudny ze względu na rekordową liczbę zgłoszeń – aż 50 ekspertów rynku call/contact center, odpowiedzialnych swoich organizacjach za doskonalenie jakości, zgłosiło chęć wyboru najlepszych konsultantów w branży.
Z każdą edycją konkursu Telemarketer Roku rośnie zainteresowanie udziałem w pracach Jury wśród przedstawicieli branży. A nie jest to łatwa praca. Wymaga przede wszystkim dużego zaangażowania czasowego Jurorów oraz bogatego doświadczenia w ocenie pracowników cc. Jest to jednak jednocześnie doskonała okazja do wymiany doświadczeń z innymi członkami Jury oraz doskonalenia swoich kompetencji. Praca w Jury konkursu to również niecodzienna możliwość nawiązania nowych kontaktów z innymi specjalistami.
Swoją kandydaturę do Jury zgłosiło w tym roku aż 50 osób. Jest to ponad dwukrotny wzrost liczby zgłoszeń w stosunku do zeszłorocznej edycji konkursu. Do udziału w pracach Jury zgłosiło się nieco więcej kobiet (30) niż mężczyzn (20). Najwięcej kandydatów pracuje w firmach związanych z finansami (17 zgłoszeń) oraz w usługowych cc (11 zgłoszeń). SMB jako organizatora konkursu szczególnie bardzo cieszy tak duże zainteresowanie konkursem ze strony przedstawicieli outsourcing cc - potwierdza to chęć podnoszenia standardów jakości, również w tego typu organizacjach. Zmiany w branży outsourcing cc są coraz bardziej widoczne, co potwierdza także ogromne zainteresowanie Programem „Rozwój branży outsourcing cc 2017” organizowanym przez SMB wraz z najaktywniejszymi przedstawicielami branży (Więcej informacji o Programie).
Grono osób odpowiedzialnych za doskonalenie jakości w polskich cc jest coraz większe a jego przedstawiciele coraz chętniej pracują wspólnie i dzielą się swoimi doświadczeniami. Chcąc wesprzeć grupę tych ekspertów SMB przygotowuje cykl spotkań branżowych, które zostaną zorganizowane po zakończeniu konkursu w drugiej połowie 2017 roku. Spotkania ekspertów, będą miały charakter warsztatowy i pozwolą na dalszą dyskusję i wymianę doświadczeń . Dla wszystkich osób, które zgłosiły swoją chęć wsparcia projektu w Jury konkursu przygotowaliśmy bezpłatne zaproszenia na te warsztaty.
W tym roku przewodniczącym Jury konkursu został Adam Pluciński - ekspert rynku call/contact center, właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center, który kilkukrotnie już brał udział w pracach Jury i wybierał Telemarketera Roku w latach ubiegłych.
Rada Programowa konkursu Telemarketer Roku 2017 powołała Jury w następującym składzie:
Praca Jury w konkursie przebiega w dwóch głównych etapach. Po weryfikacji formalnej zgłoszeń przez Organizatora członkowie Jury oceniają nadesłane do konkursu rozmowy za pomocą profesjonalnego systemu do oceny jakości nagrań w cc oraz w oparciu o ustandaryzowane karty ocen. Każda z rozmów oceniona jest minimum przez dwóch Jurorów, a oceny cząstkowe każdego z nich składają się na końcowy ranking wszystkich uczestników. W każdej kategorii maksymalnie pięciu najlepszych konsultantów kwalifikuje się do etapu finałowego. Na tym etapie Jury spotyka się z nominowanymi i ocenia w oparciu o bezpośredni kontakt z każdym z nich. Uczestnicy konkursu muszą odbyć symulowaną rozmowę telefoniczną z Jury, a także udzielić odpowiedzi na pytania podczas bezpośredniego spotkania.
Członkowie Jury przed rozpoczęciem oceny kandydatów do tytułu Telemarketer Roku uzgadniają ten sposób oceny w trakcie spotkań kalibracyjnych. Co roku spotkania Jury konkursu są niezwykle dynamiczne, interaktywne i często także burzliwe. Wymiana doświadczeń różnych ekspertów z różnych firm stanowi co roku jedno z najcenniejszych doświadczeń zawodowych członków Jury.
Więcej informacji o Jurorach ma stronie konkursu, w zakładce Jury