Jacek Kotarbiński będzie tegoroczny gospodarzem Forum Marketingu Zintegrowanego.
W ramach konferencji wygłosi także prelekcję, w której opowie o wpływie influanserów na reklamę, popularnych mediach społecznościowych i trendach wyznaczanych przez pokolenie Y i Z - Królewna śnieżka czy cyborg komunikacji, czyli życiowe historie młodej generacji.
Drugiego dnia konferencji odbędzie się także panel ekspercki Marketing zintegrowany, czyli sieć zależności, trendów i sprzeczności, moderowany przez naszego gościa.
Jacek Kotarbiński — uznany autorytet świata marketingu. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe". Od 25 lat praktycznie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjności, innowacji i marketingu. Trener biznesu, coach i konsultant zarządów.Mówca InfoShare, TEDx Gdynia, MEGA Rzeszów. Jego e-book „Sztuka marketingu" już po czterech miesiącach znalazł się na drugim miejscu iTunes w kategorii „Biznes i Finanse". Studiował w Niemczech, Austrii i Polsce. Doktorant Uniwersytetu Gdańskiego. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w Onet Autorzy, „Marketingu w Praktyce" i „Marketer Plus". Bloger „Harvard Business Review Polska".
(Katarzyna Widziszowska, Biuro SMB)