Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie do udziału w kreatywnych warsztatach w stylu „out of the box” pod tytułem „INNOWACYJNE METODY REKRUTACJI, MOTYWACJI I UTRZYMANIA PRACOWNIKA W CALL/CONTACT CENTER”, które odbędą się w dniach 20-21 września 2016 r. w Warszawie, w hotelu Marriott.
Spotkanie jest skierowane do Dyrektorów oraz Kierowników i Managerów Call/Contact Center.
Z jednej strony to będą praktyczne warsztaty, podczas których uczestnicy rozpracują konkretne rozwiązania do zastosowania w swoich firmach, a z drugiej strony uczestnicy mogą spotkać się i posłuchać inspirujących business case’ów – Lessons Learned przedstawicieli takich firm, jak: MoneyGram, BZ WBK, Vivus, Work Service, BEST, Nationale-Nederlanden, Sage… Będą przykłady CC nie tylko rodzime, ale również z Indii, Filipin, Nikaragui!
Zapowiada się bardzo obiecujące i kreatywne spotkanie praktyków CC z całej Polski! To jedna z najważniejszych imprez CC tej jesieni w Polsce.
Liczba miejsc jest limitowana. Decyduje kolejność zgłoszeń. Dla członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego mamy specjalny rabat (10%) – na hasło „SMB”.