fb linkedin Newsletter

?Innowacyjne metody rekrutacji, motywacji i utrzymania pracownika Call/Contact Center?, które odbędą się w dniach 20-21 września w Warszawie w hotelu Marriott.

Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie do udziału w kreatywnych warsztatach w stylu „out of the box” pod tytułem „INNOWACYJNE METODY REKRUTACJI, MOTYWACJI I UTRZYMANIA PRACOWNIKA W CALL/CONTACT CENTER”, które odbędą się w dniach 20-21 września 2016 r. w Warszawie, w hotelu Marriott. 

Spotkanie jest skierowane do Dyrektorów oraz Kierowników i Managerów Call/Contact Center.

Z jednej strony to będą praktyczne warsztaty, podczas których uczestnicy rozpracują konkretne rozwiązania do zastosowania w swoich firmach, a z drugiej strony uczestnicy mogą spotkać się i posłuchać inspirujących business case’ów – Lessons Learned przedstawicieli takich firm, jak: MoneyGram, BZ WBK, Vivus, Work Service, BEST, Nationale-Nederlanden, Sage… Będą przykłady CC nie tylko rodzime, ale również z Indii, Filipin, Nikaragui!

Zapowiada się bardzo obiecujące i kreatywne spotkanie praktyków CC z całej Polski! To jedna z najważniejszych imprez CC tej jesieni w Polsce.

Liczba miejsc jest limitowana. Decyduje kolejność zgłoszeń. Dla członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego mamy specjalny rabat (10%) – na hasło „SMB”.


Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne