fb linkedin Newsletter

Grupa andmore pracuje dla marki Finish (Reckitt Benckiser)

Agencja BTL ArtGraph (Grupa andmore) przygotowała ogólnopolską kampanię promującą korzystanie ze środków dodatkowych do zmywarek oferowanych przez markę Finish. W ramach kampanii agencja odpowiada m.in. za całość działań instore’wch.

Kampania pojawiła się w największych hipermarketach na terenie całej Polski. Jej celem jest edukacja konsumentów w zakresie działania środków dodatkowych do zmywarek i ich wpływu na stan zmywarki.

To nie jedyny projekt realizowany przez Grupę andmore dla firmy Reckitt Benckiser. W listopadzie ubiegłego roku Grupa rozpoczęła kampanię internetową promującą stronę zmywajwzmywarce.pl, również sygnowaną marką Finish. Strona ma charakter informacyjno - edukacyjny, promuje zmywanie w zmywarce oraz korzystanie ze środków Finish. Kampania displayowa pojawiła się w największych portalach internetowych.

Wcześniej należący do Grupy butik badawczo – strategiczny brainlab przeprowadził projekt jakościowy dotyczący zmywania, środków do zmywarek oraz oceny materiałów promocyjnych dla marki Finish.

Grupa andmore powstała w kwietniu br. Inicjatorami jej powstania była agencja BTL ArtGraph oraz agencja non standard Brainshake. Do grupy należą również agencja ATL esense, agencja social mediowa Social Art, agencja interaktywna Orbita, studio fotograficzne Fotograph oraz butik badawczy brainlab. Grupa zatrudnia ponad 60 osób. Do kluczowych Klientów Grupy należą m.in. Nestle, CEDC, Coty, Adidas, MasterCard, Chiesi, ITAKA.

(za Grupa andmore)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne