fb linkedin Newsletter

Golden Arrow 2021 - nowe kategorie konkursowe

Golden Arrow 2021 - nowe kategorie konkursowe

Rada Programowa konkursu Golden Arrow pracująca w ramach PSM SMB ustaliła katalog nowych kategorii konkursowych, które dają szerokie pole do pokazania najskuteczniejszych działań nie tylko pod względem efektywnego wykorzystania narzędzi marketingowych, ale także rozwiązywania konkretnych wyzwań. Nowe kategorie dają także pole do popisu także projektom o celowo ograniczonej skali - skoncentrowanych na promocji lokalnej lub mocno zawężonych grup odbiorców.

W 2021 r. po raz pierwszy jury przyzna statuetki, które ujęliśmy w katalog Wyzwania marketera i doceni najlepsze projekty w nowych kategoriach:

· Product launch
· Product relaunch
· Innowacja w dystrybucji
· Premiumizacja
· Long-term strategy
· Wzorowa współpraca marketer – agencja

Postanowiliśmy także docenić projekty regionalne, które mimo mniejszych zasięgów i budżetów często robią ogromne wrażenie i osiągają doskonałe rezultaty z punktu widzenia efektywności, kreatywności i poziomu realizacji celów. Stąd kategoria Kampanie szyte na miarę, do której zapraszamy wszystkie agencje i markerów odpowiedzialnych za kampanie, które z założenia skierowane były do ograniczonego grona odbiorców.

Pojawiły się także kolejne szanse na statuetki w kategorii e-Commerce, którą rozszerzyliśmy o podkategorie:

· Innowacja roku
· Najlepsze rozwiązanie omnichannel (łączenie online i offline)
· Transformacja cyfrowa (najskuteczniejsze przejście do sprzedaży online)
· Najlepsze doświadczenie zakupowe użytkownika (user experience)

oraz Retail & shopper marketing, którą rozszerzyliśmy o kategorie:

· Kampania shopper marketing
· Nowe technologie retail
· Innowacje private label
· Shopper experience & shop design

Zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji konkursu.

O KONKURSIE

W komunikacji marketingowej mamy do dyspozycji cały wachlarz form i narzędzi od klasycznej wysyłki aż po działania z dziedziny martech. Które z narzędzi są najbardziej efektywne? Jak z nich korzystać najlepiej? Jakie są nowe trendy w komunikacji marketingowej?
Odpowiedzi przynosi konkurs marketingu Golden Arrow, w którym co roku (od 2006 r.) jury konkursowe zadaje pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.

DLA KOGO?

W konkursie mogą uczestniczyć agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które na zlecenie lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.

 

Więcej na temat konkursu: https://goldenarrow.pl/o-konkursie/

Jak przygotować pracę: webinar https://goldenarrow.pl/jak-zglosic-prace/

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne