4 stycznia 2016r. została podpisana umowa, na mocy której CCIG Group - 100% właściciel m.in. Call Center Inter Galactica Sp. z o.o. - została właścicielem grupy spółek, w której jednostką dominującą jest Call Center Poland.
4 stycznia 2016r. została podpisana umowa, na mocy której CCIG Group - 100% właściciel m.in. Call Center Inter Galactica Sp. z o.o. - została właścicielem grupy spółek, w której jednostką dominującą jest Call Center Poland.
W CCIG Group kluczowym podmiotem jest Call Center Inter Galactica (CCIG). Spółka już od niemal 14 lat specjalizuje się w efektywnej sprzedaży akwizycyjnej i utrzymaniowej oraz przyjaznej obsłudze klienta, m.in. w zakresie infolinii, help desk, back office czy obsłudze reklamacji.
Pozyskując Call Center Poland grupa powiększyła ilość oddziałów do 13 - we Wrocławiu, Opolu, Kielcach, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni, Zielonej Górze i teraz - Warszawie oraz Rzeszowie, tym samym w znaczącym stopniu zwiększając potencjał rozwoju biznesu.
Jest kilka ważnych powodów, dla których CCIG Group zdecydowała się na tę akwizycję. Nadrzędnym jest aktywna polityka firmy ukierunkowana na satysfakcję Kontrahentów i ich Klientów.
Marcin Kapralski, Prezes Zarządu CCIG Group:
Oddziały we wszystkich kluczowych dla biznesu regionach Polski dają naszym Partnerom swobodny dostęp do naszych zasobów - ludzi, procesów i technologii, a tym samym pozwalają na efektywną współpracę obejmującą bieżący monitoring prowadzonych kampanii czy elastyczność reakcji na zmiany w prowadzonych projektach. Wspólne doświadczenia projektowe umacniają nasze know-how w obsłudze kilkudziesięciu sektorów rynku. Wymiana najlepszych praktyk pomiędzy wyspecjalizowanymi działami wsparcia gwarantuje najwyższy poziom komunikacji, doskonałą jakość i kreatywne podejście do biznesu, skoncentrowane na efektywności i profesjonalnym serwisie.
Spółki dotychczasowej Grupy Call Center Poland po zmianie właściciela nadal pozostaną odrębnymi brandami. Celem działań w pierwszym etapie po akwizycji będzie doprowadzenie do spójności, płynności i synergii działań w CCIG Group.
(Autor: Magdalena Grzelak, Chief Marketing Officer, Call Center Inter Galactica)