fb linkedin Newsletter

Burger King wiąże nadzieje z niskotłuszczowymi frytkami

Marketer uzależnia swój wzrost od umiejętnej promocji produktu o obniżonej zawartości tłuszczu. Rezultaty kampanii w USA są obiecujące - teraz kolej na Europę.

Burger King wystartował w Niemczech z kampanią promującą nowość w jego ofercie: niskotłuszczowe, chrupiące, pieczone frytki.

Fries Satis to nowość w ofercie sieci. Kampania informuje o obniżeniu kaloryczności o 30 proc. Decyzja o poszerzaniu portfolio w stronę zdrowszej żywności jest wynikiem decyzji nowego dyrektora marketingu Burger Kinga na Europę Środkową – Christiana Bauera.

Marketer wiąże z wprowadzeniem tego produktu na rynek wielkie nadzieje. W Stanach w ciągu kilku miesięcy produkt zdynamizował sprzedaż o 10 proc. Podobne cele marketer stawia sobie w Europie.

Za kreację spotu i działania w Facebooku odpowiada agencja Heimat z Niemiec.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne