fb linkedin Newsletter

BP z payback na kolejne lata

Koncern BP, jeden z głównych partnerów PAYBACK, przedłużył umowę z Programem na następne lata. BP zamierza wzmocnić rolę Programu w swojej ofercie i wprowadzić kolejne rozwiązania atrakcyjne dla klientów posiadających karty PAYBACK.

BP, będące jednym z głównych partnerów multipartnerskiego Programu Bonusowego PAYBACK, zdecydowało się przedłużyć umowę na kolejne lata. Międzynarodowy koncern paliwowy rozpoczął współpracę z PAYBACK w 2009 roku, gdy Program był wprowadzany na polski rynek.

„Stale dążymy do udoskonalania oferty dla klientów, a współpraca z PAYBACK pozwala nam rozwinąć naszą propozycję lojalnościową. Doceniamy nowoczesność i skuteczność rozwiązań marketingowych PAYBACK, takich jak eKupony czy aplikacja mobilna, a nasi klienci bardzo dobrze oceniają możliwość zbierania punktów PAYBACK za zakupy na stacjach BP – mówi Bartłomiej Szmaj, Dyrektor Marketingu, BP Europa SE, Oddział w Polsce, i dodaje – Bliska współpraca między nami a Loyalty Partner Polska przy tworzeniu zarówno strategii Programu PAYBACK, jak i planowanych przedsięwzięć na kolejne lata zdecydowała o przedłużeniu przez nas umowy. Jestem przekonany, że wspólne aktywności przyczynią się do dalszego umocnienia pozycji BP Europa SE na rynku stacji paliw w Polsce, jak i do ciągłego rozwoju innowacyjnych rozwiązań oferowanych przez PAYBACK. Jednym z efektów naszych wspólnych działań jest dołączenie do Programu partnera społecznego – Pajacyka, z którym BP współpracuje już od 2000 roku”.

„Cieszy nas decyzja BP dotycząca kontynuowania współpracy z PAYBACK. Jest to dla nas świadectwo tego, że Program przynosi partnerowi wymierne korzyści. BP jest jednym z głównych graczy na rynku paliwowym: posiada w Polsce ponad 460 stacji, oferuje produkty i usługi najwyższej jakości, wprowadza kolejne innowacje oraz aktywnie wykorzystuje możliwości, jakie daje PAYBACK. Mamy nadzieję, że wsparcie analityczno-konsultingowe ze strony PAYBACK oraz narzędzia komunikacyjne Programu pozwolą naszemu partnerowi kontynuować efektywny kontakt z klientem, a także zwiększyć udział w rynku” – komentuje Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu Loyalty Partner Polska, operatora Programu PAYBACK.

Uczestnicy Programu mogą otrzymać punkty za zakup paliwa i LPG, za korzystanie z usług myjni samochodowych BP Car Wash, za posiłki i napoje kupione w Wild Bean Cafe, wybrane artykuły w sklepach na stacjach oraz za transakcje dokonane kartą płatniczą Motokarta. W związku z przedłużeniem umowy koncern planuje wzmocnić rolę Programu w budowaniu relacji z klientami i w planowanych działaniach promocyjnych.

(za Inspirat Communication)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne