fb linkedin Newsletter

Badanie rynku upominków reklamowych – poznamy zmiany, trendy i nowe narzędzia marketingowe!

Badanie rynku upominków reklamowych – poznamy zmiany, trendy i nowe narzędzia marketingowe!

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB objęło patronatem medialnym badanie organizowane przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych PIAP i zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.

Wraz ze stałym dynamicznym rozwojem rynku reklamy i marketingu, upominki reklamowe stają się coraz bardziej wpływowym narzędziem w budowaniu relacji z klientami i pozyskiwaniu nowych klientów. PIAP prowadząc badania obserwuje trendy, zmiany, szanse i zagrożenia w branży artykułów promocyjnych. Zebrane w ramach badań opinie służą przygotowaniu raportów, które są udostępniane nie tylko członkom Izby, ale również wszystkim zainteresowanym wzbogacając tym samym wiedzę i świadomość na temat wielu zagadnień związanych z funkcjonowaniem branży. 

Szczegółowe informacje na temat badań: 

Badanie 1: Upominki reklamowe jako narzędzie marketingowe

W obliczu coraz większej konkurencji na rynku, efektywne strategie marketingowe są kluczem do sukcesu każdej firmy. Artykuły promocyjne odgrywają tu ważną rolę, ale jakie są ich rzeczywiste korzyści i wpływ na skuteczność działań marketingowych? Jak marketerzy planują kampanie i czego szukają? Szukamy odpowiedzi na te pytania w naszym pierwszym badaniu, skierowanym jest do szeroko pojętej grupy skierowanym do grupy wykorzystującej upominki reklamowe w kampaniach marketingowych, czyli agencje i działy marketingu, działy sprzedaży, zakupów.

Udział w badaniu pozwala uzyskać dostęp do unikalnej wiedzy:

  • Wglądu w trendy w dziedzinie upominków reklamowych w roku 2023.
  • Analiz skuteczności upominków reklamowych jako narzędzia promocji.
  • Rad ekspertów i praktyków marketingu na temat wyboru właściwych upominków reklamowych.

Badanie 2: Branża upominków reklamowych w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023

Branża artykułów promocyjnych jest dynamiczna, a zmiany gospodarcze mają wpływ na jej funkcjonowanie. Nasze drugie badanie koncentruje się na analizie, jak branża upominków reklamowych reaguje na wyzwania i szanse wynikające z aktualnych zmian gospodarczych. Badanie skierowane jest do uczestników rynku reklamowego BTL. 

Udział w badaniu pozwala uzyskać dostęp do unikalnej wiedzy:

  • Ocena wyników i sprzedaży firm z branży BTL
  • Ocena sytuacji i popytu na produkty i usługi branży
  • Największe przeszkody w prowadzeniu działalności gospodarczej
  • Prognoza na kolejny rok
  • Praktyczne porady od ekspertów na temat przetrwania i rozwoju w trudnych czasach.

Jak wziąć udział:

Aby wziąć udział w badaniach, wystarczy wejść na stronę www.badania.piap-org.pl i wypełnić krótkie ankiety, przygotowane przez Radę Edukacyjną PIAP.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne