Ruszyła kampania promująca Portfelową Linię Gwarancyjną de minimis Banku Gospodarstwa Krajowego. W ramach kampanii Agencja ArtGraph (Grupa andmore) wygrała konkurs na kreację 15` spotu telewizyjnego i radiowego, pokonując siedem innych agencji.
Gwarancja de minimis oferowana jest w ramach rządowego programu wspierania MSP. Banki, które podpisały umowy z BGK udzielają gwarancji de minimis na kredyty obrotowe dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw.
Kampania, której częścią jest emisja spotów radiowych i telewizyjnych potrwa do połowy maja. Spoty „Dobra wiadomość” będą emitowane w telewizji (TVP, TVN i Polsat), radiu (Radio Zet, TOK FM, Highway FM) oraz Internecie (Onet.pl, Gazeta.pl, Wp.pl, Goldenline, Bankier.pl, Youtube.pl, Facebook, Google AdWords). Za realizację spotów radiowo-telewizyjnych odpowiada dom produkcyjny Young Productions (Grupa andmore).
Agencja ArtGraph jest częścią Grupy andmore skupiającej agencje działające w różnych obszarach komunikacji marketingowej. Do Grupy, poza ArtGraphem, należą: agencja strategiczno-badawcza Brainlab, agencja non-standard Brainshake, agencja ATL Esense, studio fotograficzne FotoGraph i dom produkcyjny Young Productions.
(za &more Sp. z o.o.)