Alfavox, lider branży ICT na rynku polskim w zakresie doradztwa i sprzedaży rozwiązań Customer Engagement i Employee Engagement (w tym Omnichannel Contact Center, Video Chat, Workforce Management i Biometrycznej Video Identyfikacji) ogłosił zmiany w strukturze organizacyjnej Spółki. W skład Zarządu weszli: Michał Góra i Piotr Wójcik. Firma odświeżyła także brand, prezentując nowe logo oraz nową odsłonę strony internetowej.
Od 21 czerwca br. Michał Góra został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu Alfavox. Zastąpił on Janusza Tomiczka, który po 10 latach rozstał się z firmą. Michał Góra związany jest z branżą od 20 lat, od 5 lat roku jako udziałowiec w Alfavox. Dotychczas pełnił funkcję Członka Zarządu odpowiadając za strategiczny rozwój firmy, w szczególności za budowę aliansów na rynkach zagranicznych. Posiada długoletnie doświadczenie w globalnych projektach na 4 kontynentach, m.in. w krajach DAch, USA, Indiach, Argentynie i Meksyku. Wraz z objęciem funkcji Prezesa Zarządu będzie odpowiadał także za strategiczne alianse biznesowe w Polsce. Z kolei Piotr Wójcik związany jest z branżą od 20 lat. Jako udziałowiec Alfavox, od 4 lat odpowiada za pion techniczny, zarządzając kluczowymi projektami w Polsce i zagranicą. Ma wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów, m. in.: na rynkach Europy, obu Ameryk i Azji.
W związku z planowaną na najbliższe lata strategią wzrostu Alfavox, skoncentrowaną na rozwoju współpracy z kluczowymi klientami w Polsce oraz na rozwoju biznesu na rynkach zagranicznych, nowy Zarząd firmy zdecydował o przeprowadzeniu działań mających na celu odświeżenie brandu. Nowy wizerunek jest odpowiedzią na dynamiczny wzrost firmy i jej naturalny rozwój na rynki międzynarodowe. Ma podkreślić światowy charakter rozwiązań Customer Experience oferowanych przez firmę dla systemów contact center. Zmiany w systemie identyfikacji wizualnej obejmują nową kreację logo, opracowanie nowej Księgi Znaków i nowej strony internetowej (www.alfavox.com) w całkowicie innej odsłonie kolorystycznej. Uproszczenie znaku graficznego zwiększyło jego czytelność i nadało mu bardziej nowoczesny charakter. Sygnet wykorzystuje literę „A” zaczerpniętą z nazwy marki, w której „alfa” znaczy pierwszy, a „vox” głos. Takie uproszczenie ma szczególne znaczenie dla firmy, która działając na rynku międzynarodowym, komunikuje się znakiem sprawdzającym się w różnych kulturach i miejscach na całym świecie.
O Alfavox:
Alfavox, łącząc geniusz ludzkiego umysłu z najnowszymi osiągnięciami techniki, tworzy rozwiązania najwyższej jakości na europejskim rynku zaawansowanych platform dla systemów telekomunikacyjnych. Jako dostawca rozwiązań typu Omnichannel Contact Center doskonale identyfikuje potrzeby współczesnego biznesu, biorąc za priorytet budowanie przewagi konkurencyjnej swoich klientów, uwzględniając przy tym ich wyjątkowość i indywidualizm. Alfavox swoje działania w zakresie Customer and Employee Engagement kieruje do firm z segmentu Enterprise oraz Mid-Size Business, w branży bankowej i finansowej, e-commerce, healthcare, outsourcing, ubezpieczeniowej oraz administracji. Spółka posiada unikalne kompetencje w zakresie projektowania i implementacji systemów informatycznych oraz realizacji zaawansowanych projektów integracyjnych, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowych. Więcej informacji na www.alfavox.com.
Kontakt do mediów:
Klaudia Majdecka
Specjalista ds. PR i Marketingu
e-mail: k.majdecka@alfavox.com
mob: 533 388 881