fb linkedin Newsletter

2023-08-30 Automatyzacja w praktyCCe, czyli jak to robią najlepsi

2023-08-30 Automatyzacja w praktyCCe, czyli jak to robią najlepsi

Zarejestruj się bezpłatnie na wydarzenie

Serdecznie zapraszamy na najnowsze spotkanie #PozaSkryptem Extra, w którym przedstawimy Wam dwa niezwykle ciekawe studia przypadków i zgłębimy praktyczne aspekty automatyzacji procesów w contact center.

Nasi goście - praktycy i eksperci branży - opowiedzą o strategiach i działaniach, które pozwoliły osiągnąć znaczącą efektywność operacyjną oraz dostarczyć wyjątkowe doświadczenia klientom. W konsekwencji przeprowadzone działania przyniosły realizującym je organizacjom wymierne efekty biznesowe.

Dołączcie do nas, aby poznać tajniki sukcesu automatyzacji w CC i poszukajcie inspiracji do przekształcania własnych działań w sposób innowacyjny i przyszłościowy.

Zarejestruj się na wydarzenie

W trakcie spotkania udowodnimy, że automatyzacja w branży zdalnej komunikacji może mieć różne oblicza i być realizowana wg odmiennych założeń. Może też przynosić korzyści niezależnie, czy jest prowadzona na linii styku z klientem, czy też w procesach wspierających, niewidocznych dla niego.

Pierwszy projekt opowie historię hiperautomatyzacji - kompleksowej, obszernej zmiany znaczącego obszaru działania firmy, do którego zaangażowano zaawansowaną, nowoczesną technologię bazującą na sztucznej inteligencji.

Drugi projekt to z kolei inspirujący przykład, jak za pomocą znanej już technologii i relatywnie łatwo dostępnych narzędzi możliwe było zautomatyzowanie konkretnego procesu i spełnienie precyzyjnie określonej potrzeby biznesowej. Ten projekt to również zwycięskie zgłoszenie z konkursu Polish Contact Center Awards 2023 w kategorii “Najlepsza technologia wspierająca”.

Zarejestruj się

Do udziału w spotkanie zapraszamy wszystkich menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie i wspieranie działalności contact center, a także przedstawicieli działów współpracujących z tymi jednostkami. Przedstawione studia przypadków będą wartościowym materiałem zarówno dla kierownictwa CC, jak i dla osób, które odpowiadają za operacyjne i bieżące ich funkcjonowanie.

Udział w naszym spotkaniu jest bezpłatny

Spotkanie będzie kontynuacją rozmowy ekspertów nt. hiperautomatyzacji w CC, która odbędzie się 16 sierpnia 2023 roku o godzine 14:00 w ramach cyklu #PozaSkryptem.(obejrzyj na profilu Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB na YouTube).

Weź udział

W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Jarosław Iżycki (jaroslaw.izycki@smb.pl), Marcin Sosnowski (marcin.sosnowski@smb.pl).

 

Agenda

1400-1410, Powitanie i rozpoczęcie

  • Marcin Sosnowski, Dyrektor ds. rynku contact center, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

1410-1500, Case study: Hiperautomatyzacja przetwarzania pism i udzielania odpowiedzi klientom Credit Agricole

  • Sebastian Kondracki, Chief Innovation Officer, Deviniti

1500-1545, Case study: Boromir - autorski system analizy, monitorowania i optymalizacji wsparcia wewnętrznego Voice Contact Center

  • Projekt zdobył główną nagrodę w konkursie Polish Contact Center Awards 2023 (www.pcca.pl) w kategorii “Najlepsza technologia wspierająca”.
  • Ewelina Kowalczewska, Tomasz Rabiczko, Voice Contact Center

1545-1555, Podsumowanie i zakończenie

  • Marcin Sosnowski

 

Partnerzy wydarzenia

Partnerami wydarzania są:

  • Deviniti (https://deviniti.com/pl/) - partner konkursu Polish Contact Center Awards 2023
  • Voice Contact Center (https://oex-vcc.com/) - zwycięzca konkursu Polish Contact Center Awards 2023 m.in. w kategorii “Najlepsza technologia wspierająca”

 

Sylwetki ekspertów

Agnieszka Bobrowska, Business Development Specialist, Deviniti

Specjalistka ds. Rozwoju Biznesu w Deviniti, gdzie zajmuje się identyfikowaniem nowych możliwości biznesowych i budowaniem długotrwałych relacji z klientami. Skuteczna i otwarta komunikacja, trafne rozpoznawanie potrzeb klientów oraz podejście zorientowane na ciągły rozwój są jej podstawami w osiąganiu ambitnych celów biznesowych.

Jej głównym zainteresowaniem jest obszar nowych technologii i wykorzystania AI w celu maksymalizacji wartości biznesowych w organizacjach. W szczególności odpowiedzialna jest za rozwój i promocję autorskiego produktu Deviniti - ROC3, umożliwiającego hiperautomatyzację procesów związanych z komunikacją zachodzącą pomiędzy organizacją a klientem.

Specjalizacje biznesowe: komunikacja z klientem, negocjacje, prezentacje produktowe, optymalizacje procesów biznesowych z pomocą technologii, wykorzystanie hiperautomatyzacji w maksymalizacji wartości biznesowych organizacji.

https://www.linkedin.com/in/agnieszka-bobrowska/ 

Ewelina Kowalczewska, Voice Contact Center

Absolwentka zarządzania oraz socjologii na SGGW, od 18 lat związana z branżą contact center. Zdobywała doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży w roli konsultanta, lidera, trenera, kierownika projektów, szefa działu m.in. w Call Center Poland, Voice Contact Center i Canal+. Od 2,5 roku w VCC, aktualnie na stanowisku Key Acccount Director.  
Z sukcesami prowadzi kilkuset osobowe zespoły, realizuje cele jednocześnie optymalizując efektywność zasobów i procesów. 
Ceni sobie dobre relacje, czytelną komunikację i dążenie do doskonałości. 
Uwielbia Chorwację, Grę o Tron i ciętą ripostę.

https://www.linkedin.com/in/ewelinakowalczewska/

Sebastian Kondracki, Chief Innovation Officer, Deviniti

Członek podgrupy Badań, Innowacyjności i Wdrożeń Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Ekspert ds. transformacji cyfrowej, specjalizujący się w procesach innowacyjnych i szeroko rozumianej sztucznej inteligencji. Autor książki "Python i AI dla e-commerce". Szef innowacji w Deviniti, jednej z najszybciej rozwijających się firm tworzących oprogramowanie w Polsce. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Ekspert w dziedzinie collaborative intelligence oraz współpracy zespołów mieszanych składających się z ludzi i cobotów (AI) w procesach bogatych w wiedzę.

Angażuje się w badania wpływu "otwartości" (open data, open science, open source) na rozwój innowacyjności i kreatywności w społeczeństwie i biznesie. Współtwórca projektu SpeakLeash (ˈspix.lɛʂ), znanego również jako Spichlerz – zestawu narzędzi do budowy pierwszego w Polsce obszernego (>1TB) i zróżnicowanego zbioru danych wysokiej jakości. Pomysłodawca i twórca systemu ROC3 (Robotization of Company-Customer Communication), który hiperautomatyzuje procesy związane z komunikacją pomiędzy organizacją a klientami.

Współautor raportów branżowych z obszaru AI, takich jak "Otwarte dane a sztuczna inteligencja" (GRAI) czy "Artificial Intelligence SumUp for Business 2022".

https://www.linkedin.com/in/sebastian-kondracki/

Tomasz Rabiczko, Voice Contact Center

Ponad 3 lata w VCC. Przed objęciem stanowiska dyrektora działu Nowych Technologii rozbudowywał dział analityki w firmie na pozycji Head of Bussines Analytics. Doświadczenia zawodowe zbierał w ramach prowadzenia własnego biznesu, a także u dużych retailerów specjalistycznych z branży IT oraz odpowiadał za sprzedaż i marketing międzynarodowy w CEE u wiodącego producenta urządzeń przenośnych. Fan automatyzacji i IoT oraz mapowania świata w ramach projektu OpenStreetMap.

https://www.linkedin.com/in/tomasz-rabiczko/

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne