Do 1 lipca można zgłaszać prace w 15. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. W jubileuszowej odsłonie rywalizacji są nowe kategorie, a prace oceni Jury w zmienionym składzie.
W tegorocznej edycja Konkursu zostały rozszerzone kategorie konkursowe dotyczące publikacji elektronicznych, projektów jednorazowych (podział na wydania jednorazowe biuletynu i projekty korporacyjne), a także pojawił się projekt multimedialny. Zmiany dotyczą też składu Jury.
Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 1 lipca 2015 r. na adres Agencji custom publishing Agape.
Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu.
Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska (IABC/Poland), Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partner merytoryczny: TVHR
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, Portalmedialny.pl, „Świat druku”.