Od lutego uczestnicy Programu PAYBACK mogą wygrywać punkty, uczestnicząc w grze – Punktołap. Nowością i właściwie unikalną cechą na rynku jest możliwość wygrania w grze prawdziwych punktów PAYBACK. Można je potem wymienić na nagrody lub płacić nimi za wybrane usługi i produkty u partnerów. Co miesiąc w puli jest 40 tysięcy punktów PAYBACK „do złapania”. Gra jest dostępna na telefonach z iOS i Android.
Już od początku lutego uczestnicy Programu PAYBACK mogą powiększyć stan swojego konta, uczestnicząc w grze zręcznościowej Punktołap. Obejmuje ona dwadzieścia plansz, a stawką w grze są punkty PAYBACK. „Punktołap został pomyślany jako niezobowiązująca gra mobilna typu casual. Teraz, dzięki wprowadzeniu możliwości zdobycia prawdziwych punktów PAYBACK, wchodzimy na wyższy poziom zabawy – bo przecież punkty można wymieniać na prawdziwe nagrody! Takiej możliwości nie daje żadna gra ze znanych mi na rynku” – mówi Tomasz Nalewajk, Senior Relationship Marketing Manager w Loyalty Partner Polska.
Nagrodami w Punktołapie są:
• 10 tysięcy punktów PAYBACK – za zajęcie w danym miesiącu I miejsca
• 6 tysięcy punktów PAYBACK – za zajęcie w danym miesiącu II miejsca
• 4 tysiące punktów PAYBACK – za zajęcie w danym miesiącu III miejsca
oraz dodatkowo
• po tysiąc punktów PAYBACK – za uzyskanie najwyższego miesięcznego wyniku na jednej z dwudziestu plansz.
Wyniki gry są opublikowane i na bieżąco aktualizowane na stronie internetowej punktolap.payback.pl (na której można znaleźć także regulamin zabawy).
Gra jest do pobrania na urządzenia mobilne za pośrednictwem Apple Store (http://store.apple.com/pl) i Android Market (https://play.google.com).
Koncepcję Punktołapu przygotował Tomasz Nalewajk we współpracy z agencją KISS Digital, która odpowiada także za opracowanie graficzne. Grze towarzyszy kampania informacyjna wykorzystująca wewnętrzne narzędzia Programu (newsletter, e-mailing itp.) oraz social media (fanpage PAYBACK Polska).
(za Inspirat Communication)