fb linkedin Newsletter

Zaglądają do internetu, wertują papier.

Zaglądają do internetu, wertują papier.

Przeglądający gazetki promocyjne supermarketów, dyskontów i innych sklepów w sieci lub aplikacji jednocześnie chętnie biorą do ręki również ich wersje papierowe.

Spośród tych, którzy często (więcej niż dwa razy w tygodniu) odwiedzają strony internetowe lub korzystają z aplikacji z informacjami o promocjach, 84% równie chętnie sięga po papierowe gazetki sieci handlowych. Jednocześnie 37% badanych raz w miesiącu lub rzadziej odwiedza strony internetowe lub korzysta z aplikacji, poszukując promocji.

W sieci okazji do tańszych zakupów nie szukają tylko najmłodsi. Stosunkowo najczęściej w tym celu zagląda do Internetu grupa 35 - 44-latów. Prawdopodobnie w dużej części o statusie rodziców, mieszkańcy miast liczących do 100 tys. obywateli. Kolejni w tym zestawieniu 25 – 34-latkowie depczą im jednak po piętach, różnica to raptem 4 pkt. proc.

Przeglądający 2-3 razy w tygodniu lub częściej strony internetowe (lub korzystający z aplikacji) z informacjami o promocjach w sieciach handlowych to w 33 proc. osoby z wykształceniem podstawowym lub zawodowym, natomiast grupy z wykształceniem średnim i wyższym są w zasadzie identyczne i liczą odpowiednio 26 i 27 proc.

O badaniu

Badanie przeprowadzone na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1055 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania. Termin realizacji: 11 - 14 września 2020. Metoda: CAWI.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne