GetResponse, wiodąca platforma do automatyzacji marketingu online oraz Shoper, lider rozwiązań e-commerce w Polsce, nawiązały współpracę, której celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez efektywniejsze zarządzanie marketingiem. Nowa integracja pozwoli właścicielom sklepów internetowych lepiej zarządzać złożonymi procesami marketingowymi. To efekt połączenia know-how obu firm: doświadczenia Shopera w e-commerce i specjalistycznej wiedzy GetResponse w obszarze marketingu.
“Zwiększenie konwersji i dopasowana, budująca lojalność komunikacja – dostarczenie tych dwóch kluczowych rozwiązań dla każdego sprzedawcy – było głównym celem naszej integracji. Dzięki współpracy i zaangażowaniu zespołów udało się stworzyć narzędzie, które jest intuicyjne i szybkie we wdrożeniu, co czyni je unikalnym na rynku.”– powiedział Daniel Brzeziński, wiceprezes, COO i Head of Product Strategy w GetResponse.
Integracja została zaprojektowana z myślą o użytkownikach ceniących wygodę i funkcjonalność. Wystarczy kilka kliknięć, aby rozpocząć automatyczną synchronizację danych klientów, produktów i zamówień. To proste rozwiązanie daje dostęp do zaawansowanych narzędzi marketingowych, bez potrzeby skomplikowanej konfiguracji czy wsparcia technicznego. Odzyskiwanie porzuconych koszyków, segmentacja klientów czy rekomendacje produktowe stają się teraz jeszcze prostsze i bardziej efektywne.
"Współpraca z GetResponse to kolejny krok w kierunku wspierania rozwoju sprzedaży naszych klientów. W Shoperze nawiązujemy partnerstwa, które pomagają sprzedawcom rozwijać biznes i osiągać lepsze wyniki. Śledzimy trendy rynkowe i widzimy, że automatyzacja marketingu staje się kluczowym narzędziem, dlatego zależy nam, by nasi klienci mieli dostęp do nowoczesnych i skutecznych rozwiązań.” – komentuje Dariusz Kowalski, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Shoper.
Integracja otwiera przed właścicielami sklepów internetowych szerokie możliwości automatyzacji marketingu poprzez wiele kanałów (email, SMS, pop-up itp.), w tym m.in.:
Dzięki nowej integracji marketing online staje się prostszy i bardziej dostępny dla wszystkich właścicieli e-commerce. Użytkownicy platformy GetResponse zyskują dostęp do aktualnych danych o swoich klientach, zamówieniach i produktach z platformy Shoper. Automatyczna synchronizacja danych oraz precyzyjne targetowanie kampanii umożliwiają sklepom internetowym bardziej efektywne działanie i osiąganie lepszych wyników sprzedażowych. Nowa integracja jest już dostępna dla wszystkich użytkowników GetResponse i Shoper.
Więcej informacji na stronie:https://www.getresponse.pl/rozwiazania/ecommerce-marketing/shoper
O firmie GetResponse
GetResponse to polska, zaawansowana platforma do marketingu online, która wspiera marketerów, przedsiębiorców, trenerów, twórców oraz właścicieli małych firm, oferując przystępne cenowo iłatwe wobsłudze narzędzia do automatyzacji, email marketingu, ecommerce oraz monetyzacji treści. GetResponse pomaga właścicielom sklepów internetowych zwiększać sprzedaż, odzyskiwać porzucone koszyki i budować zaangażowanie klientów poprzez spersonalizowane kampanie marketingowe. Zplatformy korzysta ponad 400 tysięcy klientów w 183 krajach świata. Więcej informacji na stronie: www.getresponse.pl
O firmie Shoper
Shoper to lider rozwiązań e-commerce w Polsce. Firma dostarcza niezbędną infrastrukturę dla handlu internetowego. Oprócz oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego oferuje również szereg usług wspierających sprzedaż. Są to m.in. płatności internetowe, reklama cyfrowa, usługi logistyczne orazfinansowanie biznesu. Na platformie Shoper działają m.in. takie marki jak Gym Glamour, WK Dzik, Irving czy Doppelherz. Od lipca 2021 roku Shoper jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych wWarszawie, a od grudnia 2021 roku wchodzi w skład indeksu sWIG80. Więcej informacji na stronie: www.shoper.pl