fb linkedin Newsletter

Więcej o cyklu "Spotkania - Marketing twarzą w twarz" - 23 lutego, Warszawa

We wtorek 23 lutego w Warszawie odbędzie się pierwsza odsłona cyklu "Spotkania - Marketing twarzą w twarz", w trakcie którego poznamy bliżej działania firm Neuro Innovations i Skilltelligence, które są członkami SMB. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami obu przedstawianych tematów. 

Spotkanie jest bezpłatne i odbędzie się w siedzibie SMB: ul. Czerska 8/10, Warszawa. Zapraszamy do mailowych zapisów: katarzyna.kolibabska@smb.pl. 

Godziny spotkania: 13:00-16:00

 

Część spotkania ze Skilltelligence o tematyce „Crowdsourcing jako narzędzie pozyskiwania danych z rynku" poprowadzi Łukasz Głowacz. 


Szybki dostęp do wiarygodnej informacji z rynku może znacząco wpłynąć na szanse powodzenia biznesu. Problemem marketingowców jest to, że nie mają do swojej dyspozycji wielu narzędzi do szybkiego, elastycznego i wiarygodnego pozyskiwania danych z rynku – szczególnie jeżeli konieczne jest sprawdzenie w krótkim czasie, w jak największej liczbie lokoalizacji jak wystawiony jest produkt, jaką ma cenę i czy pracownicy przestrzegają zalecanych procedur.

Firma Skilltelligence wykorzystując model crowdsourcingu jest w stanie w krótkim czasie zmobilizować tysiące wykonawców w całej Polsce i zlecić im wykonanie określonych zadań „wywiadowczych". Dzięki aplikacji na smartfony zbierane dane są dostępne w czasie rzeczywistym.

W trakcie spotkania zostaną omówione możliwości tego rozwiązania, przykłady zastosowań oraz zaprezentowane zostanie działanie systemu na żywo.

Łukasz Głowacz – współzałożyciel Skilltelligence. Doświadczony menedżer specjalizujący się w zarządzaniu biznesem, new  business development, strategią i technologią. Zdobył doświadczenie w P&G, Arthur Andersen, TPSA i Orange. Od ponad 5 lat  rozwija innowacyjne startupy technologiczne.

Część spotkania z Neuro Innovations o tematyce "Wykorzystanie metod biometrycznych w badaniach marketingowych" poprowadzą Marcin Kołodziej i Damian Dec. 

Tematem spotkania będą nowoczesne metody badań biometrycznych z wykorzystaniem stanowiska badawczego iNeuro firmy Neuro Innovations. Zaprezentowane zostaną możliwości techniczne stanowiska oraz moduł analizy danych i raportowania.

Program spotkania

• iNeuro – prezentacja stanowiska badawczego, łączącego eyetracking, rozpoznawanie mimiki twarzy oraz pomiar aktywności mózgu metodą EEG.

 

 

• Przykłady zastosowań, m.in.:

- badania reklam multimedialnych

- badania stron internetowych

- selekcja scen/grafik do materiałów reklamowych

- badania z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości

- mapy percepcji marek

- badania widoczności nośników outdoor

- identyfikacja różnic kulturowych

- metody biometryczne jako wsparcie dla metod tradycyjnych

• Dyskusja, wymiana poglądów i doświadczeń w obszarze badań metodami biometrycznymi

Marcin Kołodziej – prezes zarządu Neuro Innovations, pracownik naukowy Politechniki Warszawskiej. Odpowiedzialny za  prace badawczo-rozwojowe, techniczną realizację badań oraz analizę zarejestrowanych sygnałów EEG. Nadzoruje rozwój  oprogramowania Neuro-Innovations. Pasjonuje się interfejsem mózg-komputer i z sukcesem łączy naukę z biznesem.

 Damian Dec - członek zarządu Neuro Innovations. Posiada doświadczenie w badaniach marketingowych realizowanych  metodami tradycyjnymi. Jest również odpowiedzialny za rozwój platformy badań internetowych PB Online. Zwolennik  łączenia metod tradycyjnych z metodami biometrycznymi.

Zachęcamy również do zapoznania się z artykułem firmy Neuro Innovations o superbrands dostępnym na naszej stronie

Serdecznie zapraszamy!

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne