fb linkedin Newsletter

Webinar : 11 MAJA 2021 - Wszystko na opak … Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing? cz. II

Webinar :  11 MAJA 2021 - Wszystko na opak … Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing? cz. II

Czy COVID wywrócił do góry nogami świat dyrektorów marketingu? Jakie zmiany wprowadzili w planowanych strategiach? Czy marketing online to obecnie jedyne narzędzie pozyskania klienta? Jak w pandemii dotrzeć do klientów, którzy preferują real?

Te i inne pytania zadaliśmy dyrektorom marketingu podczas badania, które przeprowadził NielsenIQ. O jego wynikach, ale też o trendach w marketingu i roli narzędzi offline’owych porozmawiamy podczas naszego kolejnego webinaru “Wszystko na opak … Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing? cz. II” . 

Kiedy: 11.05 o 14.00, online 

Naszymi gośćmi będą:

  • Jacek Kotarbiński, uznany autorytet i praktyk marketingu, ekonomista, autor wielu książek i publikacji biznesowych
  • Alina Krogulec-Kłoss doświadczona badaczka, NielsenIQ
  • Renata Goss-Nowak, ekspertka direct mail, Kierownik Działu Rozwoju Usług Reklamowych i Finansowych, Poczta Polska

 

Zagadnienia, jakie poruszymy: 

✅ Omówimy sytuację polskich marketerów w pandemii na podstawie badania “Gazetki promocyjne 2020 - Badanie Dyrektorów Marketingu” 

✅ Poszukamy odpowiedzi na pytanie o wpływ pandemii na działy marketingu 

✅ Zadamy pytania o miejsce direct marketingu w miksie marketingowym

✅  Pokażemy kejsy z Polski i ze świata

 

Dołącz do nas, jeśli chcesz się dowiedzieć, dlaczego warto wykorzystywać direct marketing w dobie digitalu i jak robić to skutecznie!

Zarejestruj się tutaj:  https://bit.ly/3enGk5p

 

 

 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne