Czy COVID wywrócił do góry nogami świat dyrektorów marketingu? Jakie zmiany wprowadzili w planowanych strategiach? Czy marketing online to obecnie jedyne narzędzie pozyskania klienta? Jak w pandemii dotrzeć do klientów, którzy preferują real?
Te i inne pytania zadaliśmy dyrektorom marketingu podczas badania, które przeprowadził NielsenIQ. O jego wynikach, ale też o trendach w marketingu i roli narzędzi offline’owych porozmawiamy podczas naszego kolejnego webinaru “Wszystko na opak … Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing? cz. II” .
Kiedy: 11.05 o 14.00, online
Naszymi gośćmi będą:
Zagadnienia, jakie poruszymy:
✅ Omówimy sytuację polskich marketerów w pandemii na podstawie badania “Gazetki promocyjne 2020 - Badanie Dyrektorów Marketingu”
✅ Poszukamy odpowiedzi na pytanie o wpływ pandemii na działy marketingu
✅ Zadamy pytania o miejsce direct marketingu w miksie marketingowym
✅ Pokażemy kejsy z Polski i ze świata
Dołącz do nas, jeśli chcesz się dowiedzieć, dlaczego warto wykorzystywać direct marketing w dobie digitalu i jak robić to skutecznie!
Zarejestruj się tutaj: https://bit.ly/3enGk5p