WARSAW EMAIL SUMMIT 2015
–największa w Polsce konferencja poświęcona e-mail marketingowi.
Ecommerce Success on Autopilot
Konferencja WARSAW EMAIL SUMMIT 2015 oraz towarzyszący wydarzeniu networking event to okazja do spotkania w jednym miejscu polskich i europejskich ekspertów od e-mail marketingu, którzy podzielą się swoją cenną wiedzą i doświadczeniem.
Tegoroczna, trzecia już edycja Warsaw Email Summit odbędzie się 1 października 2015 w nastrojowych wnętrzach warszawskiego Space Clubu. Jej głównym celem jest stworzenie platformy swobodnej wymiany doświadczeń, promocji innowacji i nowych rozwiązań, pozwalających na prowadzenie skutecznych działań marketingowych. Grono prelegentów zasilą reprezentanci firm od lat skutecznie realizujących e-mail i omnichannel marketing, takich jak: optivo, PayPal, Divante, Sarigato, Glossybox, WakacyjniPiraci.pl, Kancelaria Radów Prawnych Lubasz i Wspólnicy, Datatrics, Fly.pl, SMSAPI.pl.
PROGRAM
Program konferencji został ułożony z myślą o zapewnieniu uczestnikom świeżej dawki praktycznej wiedzy, niezbędnej do prowadzenia i optymalizacji skutecznych kampanii e-mail marketingowych oraz zainspirowaniu ich do realizacji nowych pomysłów. Tematem przewodnim wydarzenia jest „Ecommerce Success on Autopilot”.
Poruszone zostaną m.in. następujące tematy:
· Potęga personalizacji i segmentacji bazy na przykładzie Case Studies
· Video mailing jako sposób na ciekawe dotarcie do klientów
· Jak bezpiecznie wysyłać mailingi po 25.12.2014?
· Jak pozyskiwać informacje o zainteresowaniach subskrybentów?
· Jak zamienić subskrybenta w Klienta?
· Rekomendacje w marketingu internetowym
· Trendy i najlepsze praktyki w e-mail marketingu
NETWORKING
Poza konkurencyjnym wyborem specjalistów, wyróżnikiem wydarzenia jest odbywający się tuż po prelekcjach, moderowany Networking Event. Jego celem jest propagowanie idei networkingu jako narzędzia, pozwalającego osiągnąć sukces w dzisiejszym biznesie. Sesja moderowana przez eksperta w dziedzinie zarządzania sieciami zawodowymi pozwoli na nawiązanie owocnych kontaktów i wymianę doświadczeń z przedstawicielami różnych branż.
Ubiegłoroczna odsłona tego wyjątkowego spotkania przedstawicieli świata marketingu zgromadziła ponad 140 gości i prelegentów, którzy mieli okazję podzielić się wiedzą z zakresu skutecznego dotarcia do konsumentów. Relację z ubiegłorocznej edycji wydarzenia można zobaczyć w tym miejscu.
Organizatorem wydarzenia jest firma optivo – wielokrotnie nagradzany lider e-mail marketingu w Europie. Partnerami honorowymi zostali Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB, Polska Izba Gospodarki Elektronicznej eCommerce Polska oraz AHK. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Nowy Marketing, AD MONKEY, Marketing Przy Kawie, Harvard Business Review Polska, mensis.pl, Nowoczesna Firma, e-biznes.pl, Online Marketing Polska, SMEbusiness, MARKETER+, Portal ODO, Portal Prawa IT oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Specjalnie dla Członków oraz Sypatyków SMB przygotowaliśmy 20% zniżki na wydarzenie. W celu uzyskania kodu rabatowego, prosimy o kontakt z Biurem SMB (katarzyna.widziszowska@smb.pl).
Rejestracja, program wydarzenia, informacje na temat obecnych na Warsaw Email Summit ekspertów oraz towarzyszącego wydarzeniu networkingu są dostępne na stronie http://warsawemailsummit.pl/.