fb linkedin Newsletter

Rusza VI Edycja Studium Menedżer Contact Center-26.10.2024r.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zapraszają do dołączenia do 6. edycji Studium Menedżer Contact Center. Studium Menedżer Contact Center to jedyny w Polsce i unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dla menedżerów branży zdalnej komunikacji z klientami.

Głównym celem Studium jest rozwój kompetencji kadry zarządzającej działami CC i poszczególnymi ich obszarami oraz, w konsekwencji, nieustanne podnoszenie standardów zdalnej komunikacji z klientami na polskim rynku.

Uczestnicy i absolwenci - dla kogo jest Studium?

  • Studium zostało stworzone z myślą o menedżerach z podstawowym lub średnim doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi i konkretnymi obszarami działalności CC.
  • Jest przeznaczony dla menedżerów, supervisorów, kierowników, specjalistów CC oraz osób aspirujących do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży lub ich poszczególnymi obszarami/zespołami.

Strona Studium Menedżer Contact Center >>> tutaj.

Formularz zgłoszenia >>> tutaj.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne