Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB objęło patronatem medialnym V edycję Forum Loyalty Planet 360 i zaprasza członków do udziału w wydarzeniu.
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB objęło patronatem medialnym V FORUM LOYALTY PLANET 360° 21-22 maja 2025 r., Warszawa W erze, w której najcenniejszą walutą jest czas, personalizacja staje się fundamentem budowania relacji i lojalności klientów. W 2025 roku, gdy technologia oraz rozwiązania oparte na AI wyznaczają nowe standardy, umiejętność precyzyjnego dopasowania komunikacji oraz oferty do indywidualnych potrzeb konsumenta jest kluczem do sukcesu. Personalizacja jako klucza do serca klienta będzie tematem przewodnim V Forum Loyalty Planet 360°, organizowane 21-22 maja 2025 w Warszawie przez brave conferences. Globalny rynek lojalnościowy rośnie, świadczą o tym liczne raporty, a głównym „sprawcą” tego wzrostu jest oczywiście technologia i zastosowanie AI w wielu aspektach marketingu lojalnościowego. To ona wpłynęła na zmiany – jakie dostrzegają marketerzy na naszym rynku, gdzie tak mocno wszyscy wsłuchujemy się potrzeby konsumenta. Słowo-klucz to personalizacja – która jest także motywem głównym tegorocznej edycji forum. Popularność aplikacji mobilnych w programach lojalnościowych rośnie w zawrotnym tempie – to drugi super ważny temat, nad którym marketerzy się dziś pochylają. Czy obecnie działające programy lojalnościowe spełniają swoją rolę ? Czy potrzebujemy zmian w podejściu do budowania mechanizmów lojalizowania klienta? Nadal najważniejsza jest prostota, konkretna korzyść no i oczywiście „nowe”, dobrze dobrane nagrody. Działania lojalizujące zmieniają się pod wpływem rozwoju technologii i oczekiwań konsumentów - podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences Program Loyalty Planet 360° kolejny raz został opracowany w oparciu o rozmowy z ekspertami rynku i obejmuje 10 kluczowych wyzwań branży lojalnościowej: 1. Personalizacja i komunikacja 1:1 z klientem 2. Aplikacje mobilne, które wpływają na rozwój działań lojalnościowych 3. Atrakcyjność mechanizmów programów lojalnościowych 4. Akcje wspierające program lojalnościowy 5. Lojalność młodych pokoleń 6. Jak utrzymać zaangażowanie w dojrzałym programie lojalnościowym 7. Wartość obsługi klienta – czy rozwój AI zmieni nasze podejście do klienta? 8. Aktualne działania lojalizujące i retencyjne 9. Segmentacja behawioralna jako klucz do sukcesu w komunikacji z klientami 10. Mierzenie zyskowności klienta W celu skorzystania z 15% zniżki dla członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB użyj hasła SMB- LOYALTY2025 |