fb linkedin Newsletter

Unlimited wygrała obsługę marki Gripex

Za najnowsze działania reklamowe marki leków Gripex odpowiadać będzie agencja Unlimited.

USP Zdrowie wybrała w drodze przetargu agencję Unlimited. Jej zadaniem było opracowanie strategii komunikacji i wykorzystanie synergii działań w zaplanowanych mediach dla marki leków OTC – Gripex.

Bliższe szczegóły na temat przetargu nie są znane. Za ubiegłoroczną akcję reklamową tej marki odpowiadała agencja Red8 Communications.

W najnowszej kampanii obecne będą dwa warianty z portfolio Gripeksu. Jak mówi Grzegorz Haraziński, marketing manager USP Zdrowie, najbliższa kampania będzie kluczowa do dalszego rozwoju marki. W komunikacji firma chce zaakcentować benefity produktu, jego kompleksowość, siłę oraz szybkość działania.

Za obsługę mediową marktera odpowiada Starcom.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne