fb linkedin Newsletter

UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla płatków śniadaniowych Nestlé

UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną  dla płatków śniadaniowych Nestlé

UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o z siedzibą w Toruniu). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.

Loteria przebiega pod hasłem „Loteria Scrabble”.Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 1 stycznia i potrwa do 21 marca 2021 r. Natomiast okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 11 stycznia i potrwa do 21 marca 2021 roku.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie dowolnych płatków śniadaniowych marki Nestlé. W loterii biorą udział wszystkie wymienione w regulaminie produkty marki Nestlé, niezależnie od tego, czy na zewnętrznej stronie opakowania posiadają informację o loterii, czy też nie. Po dokonaniu zakupu, kupujący zgłasza dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie www.nestle-cerelas.com/scrabbleLoteria ma charakter instant-win, czyli uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. W loterii do wygrania są gry planszowe Scrabble w polskiej wersji językowej (w każdej pełnej godzinie można wygrać jedną grę).

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za przygotowanie materiałów POS, opakowań i grafiki na stronę www dla wybranych krajów europejskich, które organizują loterie na licencji Scrabble , a także za organizację i obsługę loterii na rynku polskim. 

Loterię wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne będą w social mediach (prowadzone przez markę Nestlé), telewizji, internecie oraz za pomocą materiałów POS. Za przygotowanie tagu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja McCANN Worldgroup z siedzibą w Warszawie.

Więcej informacji o loterii na stronie www.nestle-cerelas.com/scrabble

**

Informacje o agencji:

UNIQUE ONE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest agencją marketingu zintegrowanego i działa na rynku od przeszło 20 lat.  W ramach grupy UNIQUE działa: Agencja marketingu zintegrowanego UNIQUE ONE, agencja interaktywna UNIQUE DIGITAL. W 2018 powołała do życia nowy dział Unique Events, a w pierwszym kwartale 2020 Unique Loyalty.

Aktualnie Agencja UNIQUE ONE pracuje m.in. dla takich firm jak: Nestlé Polska, VISA, Imperial Tobacco, FFiL Śnieżka, Velux, Canon, BIC, Play, PGNiG, Makro Cash&Carry. UNIQUE ONE była organizatorem Narodowej Loterii Paragonowej na zlecenie Ministerstwa Finansów.

UNIQUE ONE jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

www.uniqueone.pl

Dołącz do nas:

https://www.linkedin.com/company/unique-one-sp-z-o-o-

https://www.facebook.com/Unique-One-1602794413308793/

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne