Agencja UNIQUE ONE powiększyła struktury Zarządu o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje na stanowisku Prezesa Zarządu.
Aleksandra Izraelska – Business Development Director, odpowiedzialna jest za obszary: new bussines, development produktów IT oraz działy loyalty, HR i prawny; Emilia Kostka – Client Service Director za działy: client service, help desk oraz eventy; a Maciej Olszanka – Strategy Director za działy: strategii, kreacji, digital, PR i administracji.
Kierunki rozwoju strategicznego, dalsze poszerzanie kompetencji agencyjnych oraz kwestie finansowe pozostają w obszarze Prezesa Zarządu, Grzegorza Bondera.
*Na zdjęciu od lewej: Aleksandra Izraelska, Grzegorz Bonder, Emilia Kostka, Maciej Olszanka.
- Przy takiej skali działania, niezbędne było wzmocnienie zarządu, przyspieszenie procesów wewnętrznych i podział kompetencji. Szanse dalszego rozwoju na poziomie zarządzania otrzymały bardzo ważne dla mnie osoby, które z agencją związane są od wielu lat, i które bardzo cenię – mówi Grzegorz Bonder, Prezes Zarządu i dodaje: - Wierzę, że ta decyzja istotnie wpłynie na dalszy rozwój agencji.
Ostatnie półtora roku było dla agencji czasem intensywnego rozwoju. Ogromna liczba zrealizowanych projektów dla międzynarodowych klientów, jak również dużych polskich marek, spowodowała poszerzenie struktur agencyjnych i wzrost zatrudnienia. W 2021 roku agencja Unique One zaangażowała się w 126 projektów, dla 21 klientów i ponad 30 marek. Firma wygenerowała ponad 30 mln złotych obrotu, otrzymując kolejne wyróżnienia i nagrody oraz nominacje w konkursach branżowych. Agencja postawiła na reorganizację: został wyodrębniony dział Loyalty (z działu Client Service) i dział HR.
- Przeprowadziliśmy po raz kolejny jeden z największych projektów loteryjnych w Polsce. Do Narodowej Loterii Paragonowej i Loteriad Totalizatora Sportowego, dołączyła m.in. Loteria Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań dla Głównego Urzędu Statystycznego, a także loteria dla marki Rossmann – podkreśla Maciej Olszanka, Strategy Director.
***
Informacje o agencji:
UNIQUE ONE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest agencją marketingową i działa na rynku od ponad 22 lat. W ramach grupy UNIQUE działa: agencja marketingowa UNIQUE ONE oraz agencja interaktywna UNIQUE DIGITAL. W 2018 powołała do życia nowy dział Unique Events, a w pierwszym kwartale 2020 Unique Loyalty. UNIQUE ONE jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, a Grzegorz Bonder (Prezes Zarządu UNIQUE ONE) jest Wiceprezesem PSM SMB. UNIQUE ONE była organizatorem Narodowej Loterii Paragonowej na zlecenie Ministerstwa Finansów. Aktualnie pracuje m.in. dla takich firm jak: Grupa Azoty, Nestle Polska (m.in. WINIARY, GERBER, KitKat, Lion, Płatki Nestle), Visa, GUS, Rossmann, DPD, PGNiG Termika, Goodyear, BIC.
Dołącz do nas:
https://www.linkedin.com/company/unique-one-sp-z-o-o-
https://www.facebook.com/Unique-One-1602794413308793/
Więcej informacji:
Kontakt do mediów:
Gabriela Hankus
mail: gabriela.hankus@uniqueone.pl
tel.: +48 600 817 361