fb linkedin Newsletter

Trwa głosowanie na logo dla Polski

14 października 2014 roku wystartowało internetowe głosowanie na ostateczną wersję logotypu z kampanii „Polska. Spring into new”, które to może stać się oficjalnym znakiem graficznym promującym Polskę.

Docelowo wybrany znak zostanie przekazany przez organizatorów Skarbowi Państwa, tak żeby był wykorzystywany we wszystkich działaniach promujących Polskę.

Wszelkie koszty związane z nabyciem praw autorskich zostały pokryte przez organizatorów, polskich przedsiębiorców oraz fundatorów prywatnych. Organizatorami akcji są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Gospodarcza, Pracodawcy Rzeczpospolitej Polskiej.

Charakterystyczne logo w kształcie „sprężyny” zastało zaprojektowane przez brytyjską agencję Saffron Brand Consultant, kierowaną przez zmarłego w kwietniu br. Wally Olinsa, znanego eksperta w dziedzinie budowania marek. Zaproponowany znak ma symbolicznie wyrażać charakter, energię oraz niepokorne, ale jednocześnie konstruktywne podejście do świata Polaków.

- Obecnie obchodzimy trzy rocznice: 25-lecie odzyskania wolności, 15-lecie wejścia do NATO oraz 10-lecie akcesji do Unii Europejskiej. Zasłużyliśmy na posiadanie jednego znaku, który w pełni obrazuje nasze podejście do świata, energię, niepokorność i kreatywność. Polacy często nie akceptują zastanej rzeczywistości i narzuconych reguł, dlatego w zgodzie z naszymi narodowymi cechami pierwszy raz w historii to społeczeństwo wybierze logotyp swojego kraju. Pod projektem podpisały się wszystkie instytucje zajmujące się promocją Polski, dzięki temu jesteśmy naprawdę blisko stworzenia jednolitej identyfikacji wizualnej kraju - dodaje Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Ambasadorami projektu zostali: Agata Passent, Szymon Majewski, Krystyna Janda, Dr Irena Eris, Rafał Patyra, Adam Małysz, Mateusz Kusznierewicz, Robert Kupisz, Natalia Przybysz, Mela Koteluk, Henryk Orfinger, Jacek Żakowski, Monika Kwiatkowska, Jan Englert, Marysia Góralczyk, Piotr Koterski, Paweł Zygmunt, Kasia Zygmunt, Andrzej Pągowski, Wojciech Szpil, Marcin Beme, Andrzej Arendarski, Sławomir Stępniewski, Łukasz Misiukanis, Adam Jesionkiewicz, Zbigniew Jagiełło i dr Magdalena Ogórek.

Zapraszamy do głosownia do 28 października 2014 poprzez stronę internetową: www.logodlapolski.pl, wyniki zostaną ogłoszone 3 listopada br.

(za Biuro Prasowe SMB)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne