Już tylko 3 dni pozostało do zakończenia przyjmowania zgłoszeń do Konkursu na Telemarketera Roku 2015. Do 10 kwietnia można zgłaszać kandydatów w sześciu kategoriach poprzez formularz na stronie https://telemarketerroku.pl/przyjmowanie-zgloszen. Tam też znajdują się wszystkie informacje dotyczące konkursu, regulamin i kryteria oceny konsultantów.
Przypominamy, że w ramach konkursu przyznawana jest także nagroda specjalna „Złota Słuchawka” za najlepszy projekt realizowany w call center. Jury, w skład którego wchodzą członkowie Rady Programowej Konkursu Telemarketer Roku, ocenia projekty z zakresu komunikacji marketingowej, do realizacji których używany jest telefon oraz projekty wewnętrzne związane z optymalizacją sposobu działania call center. Najlepszy projekt zostaje zakwalifikowany do konkursu organizowanego przez ECCCO (European Confederation of Call Center Organisation), gdzie będzie rywalizował o nagrodę dla najlepszego projektu telemarketingowego. Termin zgłoszeń upływa 15 maja.
Tegoroczny konkurs będzie wyjątkowy również dlatego, że po raz pierwszy poznamy Ambasadora Call Center. Zostanie nim konsultant - autor najlepszego artykułu o pracy w call center. Wyłoni go Rada Programowa konkursu wraz z portalem www.callcenternews.pl, gdzie są publikowane wszystkie artykuły zgłoszone przez konsultantów. Informację, jak zgłosić artykuł można znaleźć pod adresem
http://www.callcenternews.pl/2015/03/18/zostan-pierwszym-ambasadorem-call-center-w-polsce
W pierwszym etapie konkursu każdy z jurorów będzie oceniał rozmowy ze swojego biura czy domu – system do oceny rozmów zapewnia dostęp do nagrań i ich bezpieczeństwo oraz pełne raportowanie, którym zarządza przewodniczący jury Michał Karzel.
Wyniki I etapu zostaną ogłoszone przez Jury w dniu 15 maja 2015 r. na stronie internetowej Organizatora – www.telemarketerroku.pl. Uroczysta Gala, w czasie której zostaną ogłoszone wyniki, odbędzie się 10 czerwca 2015 roku w Teatrze Capitol w Warszawie.
Partnerami technologicznymi konkursu są:
Altar – dostawca w dodatkowym zadaniu konkursowym narzędzia informatycznego Altar Sell Surfing przeznaczonego do wsparcia sprzedaży przez Internet, które umożliwia:
KONTEL - od 2011 roku KONTEL wspiera konkurs Telemarketer Roku z SMB. Jest jedynym importerem słuchawek nagłownych Plantronics dla Call & Contact Center dystrybutorem rozwiązań komunikacji audiowizualnej i VoIP
ZOOM - Partner technologiczny –dostawca profesjonalnej platformy performance management QM SUITE umożliwiającej jury zdalną ocenę rozmów konsultantów
Patronat Honorowy objęła Konfederacja Lewiatan, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami oraz Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia.
Zapraszamy do udziału w największym wydarzeniu na rynku contact center!
(Katarzyna Swatowska)