Praca menedżera to nieustanny kontakt z pracownikami, przełożonymi, partnerami biznesowymi oraz klientami. Warto nauczyć się jak postępować zgodnie z etykietą i wykazać się klasą w sytuacjach biznesowych. To szkolenie to inwestycja w naukę kreowania własnego wizerunku i budowania lepszych relacji biznesowych.
Ramowy program szkolenia: Savoir-vivre w biznesie
1. Komunikacja w biznesie
2. Zasady pierwszeństwa
3. Wizyty, konferencje i inne spotkania
4. Wizerunek
5. Spotkania przy stole
Trener prowadzący: Beata Tokaj-Smoczkiewicz, ekspertka, trenerka i konsultantka z dziedziny etykiety biznesu, negocjacji i obsługi klienta. Wieloletni wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz realizatorka szkoleń dla sektora usługowego, przemysłowego i administracyjnego. Autorka scenariuszy i producent filmów dydaktycznych. Obecnie jest pracownikiem firmy handlowej, gdzie zajmuje się m.in. negocjowaniem umów. Ukończyła studia na Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz studia podyplomowe Współczesnej Dyplomacji, Negocjacji i Mediacji.
Forma szkolenia: Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Warszawie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3.
Jak zapisać się na szkolenie?
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Jarosław Iżycki
Project Manager
☎ 785 40 85 00
email: jaroslaw.izycki@smb.pl