Dwudniowe szkolenie w formie online na którym poznacie metodykę przekładania celów strategicznych firmy na cele jednostkowe pracowników, aby zwiększyć ich poziom zaangażowania w wykonywaną pracę. Podczas warsztatów poznacie również narzędzia i modele, które pomogą Wam, jeszcze efektywniej zarządzać zespołem.
Ramowy program
1. Zacznijmy od góry
Misja i wizja a strategia osiągania celów
Zarządzanie przez cele ilościowe i jakościowe
Skuteczna komunikacja w zarządzaniu
Dziel i zwyciężaj w zarządzaniu przez cele – model CZC
2. Rola jednostki w skutecznym zarządzaniu przez cele
Indywidulane podejście to klucz do skutecznego zarządzania - DNA motywacji
Badanie potrzeb jako preludium wyznaczania celów
Skuteczne wyznaczanie celów
Macierz Eisenhowera w praktyce
Model SMART-UP
Technika ALPEN
3. Ostatni szlif, czyli diabeł tkwi w szczegółach
Priorytetyzacja celów
Cele indywidualne a zespołowe
Co utrudnia, a co pomaga osiągać cele i założenia
4. Wracając na górę
Praca z celem a monitoring, czyli co jak i po co mierzyć oraz jak wyciągać wnioski?
KPI - punkty kontrolne i kamienie milowe w pracy z celami
Feedback i jego rola w zarządzaniu przez cele
Rozliczanie i delegowanie
5. Co dalej?
Tworzenie replikowalnych narzędzi i modeli zarządzania
Nawyki i ich rola w utrwalaniu dobrych praktyk
Algorytm Dlaczego Nie, czyli jak wpływać na postawę pracownika
Trudne momenty w zarządzaniu przez cele i jak sobie z nimi radzić?
Różnice międzypokoleniowe a zarządzanie (przez cele)
Trener prowadzący: Paweł Musiałowski, trener, manager, przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, aktywista naukowy, absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży i Akademii Trenerów. Stypendysta Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Założyciel Fundacji Aksjomat oraz AKSJOMAT Training Institute, Partner w firmie Phinance S.A. Ekspert Brian Tracy International. Wieloletni sprzedawca, praktyk, która zbudował i prowadzi z sukcesami własne zespoły sprzedażowe. Przeszedł drogę od sprzedawcy do Partnera, po drodze wypracowując narzędzia i metody, które od lat z powodzeniem wdraża u swoich klientów jako trener.
Koszt dwudniowego szkolenia to 1 499 zł brutto dla jednego uczestnika lub 2 499 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.
Data i forma szkolenia. Szkolenie odbędzie się online 10 i 11 czerwca 2023 roku w godzinach od 09:00 do 16:30.
Jak zapisać się na szkolenie?
1. W celu zgłoszenia należy wysłać deklaracje udziału na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
2. Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz link do udziału w szkoleniu.
Szkolenie odbywa się w ramach Studium Menedżer Contact Center, jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji dedykowanego branży CC. W szkoleniu weźmie udział 22 menedżerów z branży cc. Więcej informacji o Studium znajdziecie tutaj.
Zapraszamy do kontaktu:
Jarosław Iżycki
Kierownik Studium Menedżer Contact Center
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
☎ 785 40 85 00
mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
Dwudniowe szkolenie w formie online na którym poznacie metodykę przekładania celów strategicznych firmy na cele jednostkowe pracowników, aby zwiększyć ich poziom zaangażowania w wykonywaną pracę. Podczas warsztatów poznacie również narzędzia i modele, które pomogą Wam, jeszcze efektywniej zarządzać zespołem.
Ramowy program
1. Zacznijmy od góry
Misja i wizja a strategia osiągania celów
Zarządzanie przez cele ilościowe i jakościowe
Skuteczna komunikacja w zarządzaniu
Dziel i zwyciężaj w zarządzaniu przez cele – model CZC
2. Rola jednostki w skutecznym zarządzaniu przez cele
Indywidulane podejście to klucz do skutecznego zarządzania - DNA motywacji
Badanie potrzeb jako preludium wyznaczania celów
Skuteczne wyznaczanie celów
Macierz Eisenhowera w praktyce
Model SMART-UP
Technika ALPEN
3. Ostatni szlif, czyli diabeł tkwi w szczegółach
Priorytetyzacja celów
Cele indywidualne a zespołowe
Co utrudnia, a co pomaga osiągać cele i założenia
4. Wracając na górę
Praca z celem a monitoring, czyli co jak i po co mierzyć oraz jak wyciągać wnioski?
KPI - punkty kontrolne i kamienie milowe w pracy z celami
Feedback i jego rola w zarządzaniu przez cele
Rozliczanie i delegowanie
5. Co dalej?
Tworzenie replikowalnych narzędzi i modeli zarządzania
Nawyki i ich rola w utrwalaniu dobrych praktyk
Algorytm Dlaczego Nie, czyli jak wpływać na postawę pracownika
Trudne momenty w zarządzaniu przez cele i jak sobie z nimi radzić?
Różnice międzypokoleniowe a zarządzanie (przez cele)
Trener prowadzący: Paweł Musiałowski, trener, manager, przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, aktywista naukowy, absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży i Akademii Trenerów. Stypendysta Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Założyciel Fundacji Aksjomat oraz AKSJOMAT Training Institute, Partner w firmie Phinance S.A. Ekspert Brian Tracy International. Wieloletni sprzedawca, praktyk, która zbudował i prowadzi z sukcesami własne zespoły sprzedażowe. Przeszedł drogę od sprzedawcy do Partnera, po drodze wypracowując narzędzia i metody, które od lat z powodzeniem wdraża u swoich klientów jako trener.
Koszt dwudniowego szkolenia to 1 499 zł brutto dla jednego uczestnika lub 2 499 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.
Data i forma szkolenia. Szkolenie odbędzie się online 10 i 11 czerwca 2023 roku w godzinach od 09:00 do 16:30.
Jak zapisać się na szkolenie?
1. W celu zgłoszenia należy wysłać deklaracje udziału na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
2. Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz link do udziału w szkoleniu.
Szkolenie odbywa się w ramach Studium Menedżer Contact Center, jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji dedykowanego branży CC. W szkoleniu weźmie udział 22 menedżerów z branży cc. Więcej informacji o Studium znajdziecie tutaj.
Zapraszamy do kontaktu:
Jarosław Iżycki
Kierownik Studium Menedżer Contact Center
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
☎ 785 40 85 00
mail: jaroslaw.izycki@smb.pl