fb linkedin Newsletter

SZKOLENIE ON-LINE STUDIUM MENEDŻERA CONTACT CENTER: 10/11 CZERWCA 2023 - ZARZĄDZANIE CELAMI W CONTACT CENTER

SZKOLENIE ON-LINE STUDIUM MENEDŻERA CONTACT CENTER: 10/11 CZERWCA 2023 - ZARZĄDZANIE CELAMI W CONTACT CENTER

SZKOLENIE ON-LINE STUDIUM MENEDŻERA CONTACT CENTER: 10/11 CZERWCA 2023 - ZARZĄDZANIE CELAMI W CONTACT CENTER

 

Dwudniowe szkolenie w formie online na którym poznacie metodykę przekładania celów strategicznych firmy na cele jednostkowe pracowników, aby zwiększyć ich poziom zaangażowania w wykonywaną pracę. Podczas warsztatów poznacie również narzędzia i modele, które pomogą Wam, jeszcze efektywniej zarządzać zespołem.

Ramowy program 

1.        Zacznijmy od góry

Misja i wizja a strategia osiągania celów

Zarządzanie przez cele ilościowe i jakościowe

Skuteczna komunikacja w zarządzaniu

Dziel i zwyciężaj w zarządzaniu przez cele – model CZC

2.        Rola jednostki w skutecznym zarządzaniu przez cele

Indywidulane podejście to klucz do skutecznego zarządzania - DNA motywacji

Badanie potrzeb jako preludium wyznaczania celów

Skuteczne wyznaczanie celów

Macierz Eisenhowera w praktyce

Model SMART-UP

Technika ALPEN

3.        Ostatni szlif, czyli diabeł tkwi w szczegółach

Priorytetyzacja celów

Cele indywidualne a zespołowe

Co utrudnia, a co pomaga osiągać cele i założenia

4.        Wracając na górę

Praca z celem a monitoring, czyli co jak i po co mierzyć oraz jak wyciągać wnioski?

KPI  - punkty kontrolne i kamienie milowe w pracy z celami

Feedback i jego rola w zarządzaniu przez cele

Rozliczanie i delegowanie

5.        Co dalej?

Tworzenie replikowalnych narzędzi i modeli zarządzania

Nawyki i ich rola w utrwalaniu dobrych praktyk

Algorytm Dlaczego Nie, czyli jak wpływać na postawę pracownika

Trudne momenty w zarządzaniu przez cele i jak sobie z nimi radzić?

Różnice międzypokoleniowe a zarządzanie (przez cele)


 


 

Trener prowadzący: Paweł Musiałowski, trener, manager, przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, aktywista naukowy, absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży i Akademii Trenerów. Stypendysta Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Założyciel Fundacji Aksjomat oraz AKSJOMAT Training Institute, Partner w firmie Phinance S.A. Ekspert Brian Tracy International. Wieloletni sprzedawca, praktyk, która zbudował i prowadzi z sukcesami własne zespoły sprzedażowe. Przeszedł drogę od sprzedawcy do Partnera, po drodze wypracowując narzędzia i metody, które od lat z powodzeniem wdraża u swoich klientów jako trener.


 

Koszt dwudniowego szkolenia to 1 499 zł brutto dla jednego uczestnika lub 2 499 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.

Data i forma szkolenia. Szkolenie odbędzie się online 10 i 11 czerwca 2023 roku w godzinach od 09:00 do 16:30.

Jak zapisać się na szkolenie?

1. W celu zgłoszenia należy wysłać deklaracje udziału na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl

2. Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz link do udziału w szkoleniu.

Szkolenie odbywa się w ramach Studium Menedżer Contact Center, jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji dedykowanego branży CC. W szkoleniu weźmie udział 22 menedżerów z branży cc. Więcej informacji o Studium znajdziecie tutaj. 


 

Zapraszamy do kontaktu:

Jarosław Iżycki

Kierownik Studium Menedżer Contact Center

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

☎ 785 40 85 00

mail: jaroslaw.izycki@smb.pl


 

 

Dwudniowe szkolenie w formie online na którym poznacie metodykę przekładania celów strategicznych firmy na cele jednostkowe pracowników, aby zwiększyć ich poziom zaangażowania w wykonywaną pracę. Podczas warsztatów poznacie również narzędzia i modele, które pomogą Wam, jeszcze efektywniej zarządzać zespołem.

Ramowy program 

1.        Zacznijmy od góry

Misja i wizja a strategia osiągania celów

Zarządzanie przez cele ilościowe i jakościowe

Skuteczna komunikacja w zarządzaniu

Dziel i zwyciężaj w zarządzaniu przez cele – model CZC

2.        Rola jednostki w skutecznym zarządzaniu przez cele

Indywidulane podejście to klucz do skutecznego zarządzania - DNA motywacji

Badanie potrzeb jako preludium wyznaczania celów

Skuteczne wyznaczanie celów

Macierz Eisenhowera w praktyce

Model SMART-UP

Technika ALPEN

3.        Ostatni szlif, czyli diabeł tkwi w szczegółach

Priorytetyzacja celów

Cele indywidualne a zespołowe

Co utrudnia, a co pomaga osiągać cele i założenia

4.        Wracając na górę

Praca z celem a monitoring, czyli co jak i po co mierzyć oraz jak wyciągać wnioski?

KPI  - punkty kontrolne i kamienie milowe w pracy z celami

Feedback i jego rola w zarządzaniu przez cele

Rozliczanie i delegowanie

5.        Co dalej?

Tworzenie replikowalnych narzędzi i modeli zarządzania

Nawyki i ich rola w utrwalaniu dobrych praktyk

Algorytm Dlaczego Nie, czyli jak wpływać na postawę pracownika

Trudne momenty w zarządzaniu przez cele i jak sobie z nimi radzić?

Różnice międzypokoleniowe a zarządzanie (przez cele)


 


 

Trener prowadzący: Paweł Musiałowski, trener, manager, przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, aktywista naukowy, absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży i Akademii Trenerów. Stypendysta Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Założyciel Fundacji Aksjomat oraz AKSJOMAT Training Institute, Partner w firmie Phinance S.A. Ekspert Brian Tracy International. Wieloletni sprzedawca, praktyk, która zbudował i prowadzi z sukcesami własne zespoły sprzedażowe. Przeszedł drogę od sprzedawcy do Partnera, po drodze wypracowując narzędzia i metody, które od lat z powodzeniem wdraża u swoich klientów jako trener.


 

Koszt dwudniowego szkolenia to 1 499 zł brutto dla jednego uczestnika lub 2 499 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.

Data i forma szkolenia. Szkolenie odbędzie się online 10 i 11 czerwca 2023 roku w godzinach od 09:00 do 16:30.

Jak zapisać się na szkolenie?

1. W celu zgłoszenia należy wysłać deklaracje udziału na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl

2. Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz link do udziału w szkoleniu.

Szkolenie odbywa się w ramach Studium Menedżer Contact Center, jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji dedykowanego branży CC. W szkoleniu weźmie udział 22 menedżerów z branży cc. Więcej informacji o Studium znajdziecie tutaj. 


 

Zapraszamy do kontaktu:

Jarosław Iżycki

Kierownik Studium Menedżer Contact Center

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

☎ 785 40 85 00

mail: jaroslaw.izycki@smb.pl

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne