Zagadnienia prawne w contact center. Na szkoleniu poruszona zostanie tematyka monitoringu pracowników, spory pracownicze w obszarze mobbingu i dyskryminacji, reguł zmiany zatrudniania i zwalniania pracowników, osobistej odpowiedzialności, zastosowania sztucznej inteligencji w contact center, prowadzenie sprzedaży przez cc, badania satysfakcji klienta, przepisów RODO, regulacji związanych z COVID-19.
Program szkolenia ,,Zagadnienia prawne w contact center’’
Trener prowadzący: mec. Tomasz Grzybowski.
Założyciel i partner zarządzający w nowoczesnej Kancelarii radcowskiej CORE Law Grzybowski & Pilc. Prezes Zarządu CORE Consulting sp. z o.o., firmy specjalizującej się w obszarach compliance i cyberbezpieczeństwie. Swoją wiedzę koncentruje na rynkach opartych na danych i nowych technologiach. Zarządza zespołem znakomitych fachowców.
Koszt jednodniowego szkolenia to 890 zł brutto dla jednego uczestnika lub 1450 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.
Szkolenie odbędzie się online 7 maja 2022 roku w godzinach od 09:00 do 16:30.
Jak zapisać się na szkolenie?
1. W celu zgłoszenia należy wysłać deklaracje udziału na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
2. Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz link do udziału w szkoleniu.
Szkolenie odbywa się w ramach Studium Menedżer Contact Center, jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji dedykowanego branży CC. W szkoleniu weźmie udział 15 menedżerów z branży cc. Więcej informacji o Studium znajdziecie tutaj:
https://smb.pl/news/rekrutacja-na-studium-on-line-menedzer-contact-center-edycja-202223
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Jarosław Iżycki
Kierownik Studium Menedżer Contact Center
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
☎ 785 40 85 00
???? jaroslaw.izycki@smb.pl