fb linkedin Newsletter

SZKOLENIE ON-LINE STUDIUM MENEDŻERA CC 07.05.2022 - ZAGADNIENIA PRAWNE W CONTACT CENTER

SZKOLENIE ON-LINE STUDIUM MENEDŻERA CC 07.05.2022 - ZAGADNIENIA PRAWNE W CONTACT CENTER

Zagadnienia prawne w contact center. Na szkoleniu poruszona zostanie tematyka monitoringu pracowników, spory pracownicze w obszarze mobbingu i dyskryminacji, reguł zmiany zatrudniania i zwalniania pracowników, osobistej odpowiedzialności, zastosowania sztucznej inteligencji w contact center, prowadzenie sprzedaży przez cc, badania satysfakcji klienta, przepisów RODO, regulacji związanych z COVID-19.

Program szkolenia ,,Zagadnienia prawne w contact center’’

  • Monitoring pracowników Contact Center
  • rodzaje stosowanych monitoringów w świetle regulacji prawnych
  • wymagania prawne dla stosowania monitoringu pracowników
  • granice stosowania monitoringu.
  • Praca w trybie home office – jak jest uregulowana; co wolno pracodawcy
  • Spory pracownicze w Contact Center
  • Ochrona sygnalistów w Contact Center
  • obrona przed zarzutami o dyskryminację
  • obrona przed zarzutami o mobbing
  • omówienie możliwości i reguł zwalniania pracowników
  • omówienie możliwości i reguł zmiany warunków zatrudnienia
  • Alternatywne formy zatrudnienia i miejsce takich osób w organizacji
  • Relacje Menedżera Contact Center z najwyższym kierownictwem i reguły osobistej odpowiedzialności
  • Zastosowanie systemów sztucznej inteligencji w Contact Center
  • Prowadzenie sprzedaży przez Contact Center
  • Bazy danych klientów i potencjalnych klientów
  • Prowadzenie rozmów sprzedażowych
  • Badania satysfakcji klienta
  • Zasady regulujące sposób korzystania z mediów społecznościowych
  • Wykorzystywanie cudzych marek we własnej działalności promocyjnej
  • RODO w Contact Center
  • Problematyka korzystania z oprogramowania, przechowującego dane na serwerach poza EOG
  • InfoSec (ochrona danych) w Contact Center – najważniejsze zasady z perspektywy prawa
  • Współpraca z prawnikiem przy negocjowaniu umów z dostawcami, podwykonawcami, klientami.
  • Omówienie regulacji mających na celu przeciwdziałanie lub zapobieganie skutkom COVID-19

Trener prowadzący: mec. Tomasz Grzybowski.

Założyciel i partner zarządzający w nowoczesnej Kancelarii radcowskiej CORE Law Grzybowski & Pilc. Prezes Zarządu CORE Consulting sp. z o.o., firmy specjalizującej się w obszarach compliance i cyberbezpieczeństwie. Swoją wiedzę koncentruje na rynkach opartych na danych i nowych technologiach. Zarządza zespołem znakomitych fachowców.

Koszt jednodniowego szkolenia to 890 zł brutto dla jednego uczestnika lub 1450 zł za zgłoszenie dwóch uczestników.

Szkolenie odbędzie się online 7 maja 2022 roku w godzinach od 09:00 do 16:30.

Jak zapisać się na szkolenie?

1. W celu zgłoszenia należy wysłać deklaracje udziału na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl

2. Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy do Państwa potwierdzenie oraz link do udziału w szkoleniu.

Szkolenie odbywa się w ramach Studium Menedżer Contact Center, jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji dedykowanego branży CC. W szkoleniu weźmie udział 15 menedżerów z branży cc. Więcej informacji o Studium znajdziecie tutaj: 

https://smb.pl/news/rekrutacja-na-studium-on-line-menedzer-contact-center-edycja-202223

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

Jarosław Iżycki

Kierownik Studium Menedżer Contact Center

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

☎ 785 40 85 00

???? jaroslaw.izycki@smb.pl

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne