Z wielką przyjemnością zapraszamy Państwa na specjalne spotkanie z cyklu "Spotkania edukacyjne Daktela Polska" pt.
"Czy AI jest remedium na wszystko? Równowaga między AI a Człowiekiem: Kiedy warto postawić na interakcję ludzką w obsłudze klienta?", które odbędzie się 16 października (środa) w ADN Centrum Konferencyjnym w Warszawie. Podczas spotkania poruszymy takie tematy jak: - AI i Człowiek: Współpraca, Innowacje i Granice – Nowoczesne narzędzia dla różnych branż
- Automatyzacja generowania kontaktu - robocaller
- Nadanie scoringu (specjalnych cech) klientowi, który definiuje sposób jego obsługi
- Pokazanie na żywo jak dana cecha definiuje klienta oraz kto podejmuje kontakt po stronie firmy - AI czy człowiek
- Co z tego wynika - jak rozładowywać piki komunikacyjne, jak świadomie zarządzać kontaktem z klientem - kto powinien podjąć kontakt z klientem
- AI w służbie człowieka - Speech to text i QA, zwrotne uczenie , jak AI wspiera w utrwalaniu dobrych praktyk
Dołącz do nas, by dowiedzieć się, kiedy warto postawić na AI, a kiedy na ludzką interakcję, i w jaki sposób tworzyć strategię obsługi klienta, która łączy to, co najlepsze z obu światów. Spotkanie będzie dostępne w dwóch wariantach: - Spotkanie stacjonarne (Liczba miejsc ograniczona) - interaktywne warsztaty, specjalne upominki dla wszystkich oraz lunch w restauracji NINE’s.
- Webinar online - Transmisja online (bez możliwości wzięcia udziału w warsztatach na żywo).
ZAREJESTRUJ SIĘ ???? Data: 16 października (środa) ???? Godzina: 10:00 ???? Miejsce: ADN Centrum Konferencyjne, Grzybowska 56, Warszawa ???? Cena: Wydarzenie bezpłatne REJESTRACJA I AGENDA |