Skilltelligence jest firmą oferującą innowacyjną usługę umożliwiającą pozyskanie aktualnej i rzetelnej informacji z rynku z wykorzystaniem najnowszych technologii mobilnych.
Za pomocą samoobsługowego panelu administracyjnego Skilltelligence można w kilkanaście minut zaprojektować i skierować do wykonania badanie dotyczące na przykład sposobu implementacji promocji w wybranych punktach sprzedaży. Zlecający badanie może sprofilować odbiorców zlecenia pod względem geograficznym i demograficznym oraz dokładnie zdefiniować czynności do realizacji. Wykonawcy otrzymują zadanie oraz dotyczące jego wykonania instrukcje na swoje smartfony, a następnie przystępują do jego wykonania. Aplikacja mobilna wykonawców - BuzzBee (dostępna obecnie w systemie Android, a docelowo także na Windows Mobile oraz iOS) prowadzi ich krok po kroku przez realizację zadania, zapewnia kontrolę jakości oraz przekazywanie wyników do zlecającego w czasie rzeczywistym.
Produkt firmy Skilltelligence już w fazie koncepcyjnej spotkał się z ogromnym zainteresowaniem biznesu. W listopadzie 2014 roku jego twórcy zdobyli pierwszą nagrodę na prestiżowej imprezie start-upowej "Warsaw Startup Weekend". Od tego czasu firma pozyskała finansowanie na rozwój i w czerwcu 2015 rozpoczęła działalność komercyjną.
Obecnie firma ma na swoim koncie wiele zrealizowanych projektów oraz dysponuje wieloma tysiącami sprawdzonych wykonawców w całej Polsce. Wśród wykonanych realizacji znajdują się projekty takie jak: badanie promocji pisma „Zwierciadło” w salonikach prasowych Ruch, weryfikacja skuteczności dystrybucji pisma „Kropka TV” w sieci sklepów Biedronka, sprawdzenie poprawności funkcjonowania sieci ponad 630 ekranów wielkoformatowych LED w całej Polsce oraz weryfikacja realizacji promocji produktów firmy L'Oreal w sklepach Super Pharm. Inne zrealizowane projekty dotyczyły badania dystrybucji i cen napojów gazowanych, analizy dystrybucji i pozycji konkurencyjnej kawy rozpuszczalnej oraz batoników, a także pozyskiwania informacji o cenach energii elektrycznej różnych dostawców.
Możliwość zlecenia dowolnego scenariusza badawczego do zrealizowania w terenie lub przy komputerze czyni ze Skilltelligence wygodne, elastyczne i efektywne kosztowo narzędzie do natychmiastowego pozyskiwania informacji z rynku. Wykorzystanie technologii mobilnych zapewnia weryfikację lokalizacji realizowanego badania(GPS) , kontrolę realizacji oraz pozyskiwanie dokumentacji zdjęciowej i multimedialnej. Dla firm, które docierają do klientów tradycyjnymi kanałami (tzw. “bricks and mortar") jest to znakomite narzędzie kontroli, poprawy jakości i pozyskiwania informacji zwrotnej z rynku.
Więcej na: www.skilltelligence.pl