fb linkedin Newsletter

Savoir vivre w biznesie: jak witać się w grupie mężczyzn i kobiet?

Savoir vivre w biznesie: jak witać się w grupie mężczyzn i kobiet?

Savoir vivre w biznesie: jak witać się w grupie mężczyzn i kobiet?

Wczoraj organizowaliśmy ostatnie szkolenie w ramach 5-tej edycji Studium Menedżer Contact Center organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz @Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski.

Szkolenie prowadzi: Beata Tokaj-Smoczkiewicz, ekspertka, trenerka i konsultantka z dziedziny etykiety biznesu, negocjacji i obsługi klienta. Wieloletni wykładowca na Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz realizatorka szkoleń dla sektora usługowego, przemysłowego i administracyjnego. Autorka scenariuszy i producent filmów dydaktycznych. Obecnie jest pracownikiem firmy handlowej, gdzie zajmuje się m.in. negocjowaniem umów. Ukończyła studia na Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz studia podyplomowe Współczesnej Dyplomacji, Negocjacji i Mediacji. 

Jak przywitać się w gronie kobiet i mężczyzn?

Najczęstszym błędem wynikającym zapewne z niewiedzy, który popełniają mężczyźni przy powitaniu w gronie w którym są kobiety i mężczyźni, to uścisk dłoni wyłącznie z mężczyznami i ustne powitania z kobietami.

REKOMENDACJE: Podchodząc do grupy mężczyzn i kobiet, (zachowując zasadę, że to kobieta decyduje czy chce przywitać się uściskiem dłoni), witamy się z grupą tylko słownie. Rażące jest powitanie uściskiem dłoni tylko z mężczyznami.

❓ Jak jednak zachować się kiedy ktoś z grupy wychodzi z inicjatywą uścisku dłoni? Tego mogli dowiedzieć się uczestnicy szkolenia.

✅ Jeśli interesuje Was m.in:

➡Savoir vivre w biznesie, zapraszamy do udziału w szkoleniu w ramach 6-tej edycji Studium Menedżer Contact Center.

➡ udział w szkoleniach i wykładach w wymiarze ponad 220 h szkoleniowych,

➡ prowadzonych przez 19 ekspertów, trenerów i menedżerów związanych z branżą,

➡ dostęp do unikalnych materiałów edukacyjnych,

➡ okazję do wymiany doświadczenia oraz dobrych praktyk w grupie menedżerów z całej Polski,

➡wgląd w ciekawe studia przypadków CC,

➡zdobycie certyfikatu sygnowanego przez SMB oraz WZUW i dołączenia do grona absolwentów uczelni,

➡wejście na wyższy poziom zarządzania.

✅ Zapisz się już dziś i dołącz do 6-tej edycji Studium Menedżer Contact Center. Rekrutacja już trwa! Pierwszy zjazd w formie on-line planowany jest 28 i 29 października.

Zapraszamy do kontaktu,

---

Jarosław Iżycki

Kierownik Studium Menedżer Contact Center

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Nr telefonu: 785 40 85 00

Mail: jaroslaw.izycki@smb.pl

Artykuły powiązane:

Studium Menedżer Contact Center. Czytaj dalej.

Webinar z absolwentami Studium. 

Oglądaj.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne